Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 Er helt desperat! Tar trankapsel hver dag før frokost, men etter en stund kommer den forferdelige smaken opp i munnen! Grusomt! Jeg brekker meg og brekker meg! Tips? Vil jo gjerne fortsette å ta tran...
Nikki 75 Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Jeg tar dem om kvelden, jeg. Vet ikke om det spiller noen rolle, men har aldri problemer med gulping. Viktig å svelge dem med masse væske.
Lille_bie Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg hadde det samme problemet. Ta de på kvelden! Det hjalp for meg:-)
SpongeBob Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Ta om kvelden med noe syrlig, appelsinjuice, for eksempel (øker visst opptaket også) - bare husk å vente en stund med å pusse tennene siden juicen myker opp tannemaljen.
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 kvelden tok jeg de også på pga gulping på morningen
En til! Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Ta tran rett før et måltid, det gjør jeg, og da går det helt fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå