Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2009 #1 Skrevet 9. desember 2009 hei jenter. Ikm fredag, igår begynnte jeg å spotte ganske mye. Har aldri spottet så tidlig. Kvelden før tanten kommer er det som er vanelig for meg. er alt håp ute? Er utrolig kvalm og mye mensmurringer.
*shehasmyheart* Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Hei:) Jeg spottet ganske mye i første svangerskap. Var helt sikker på at mensen kom. Holdt på i noen dager. Var bare brunt. Denne gangen begynte det med litt friskt blod, og gikk over til bitte litt svakt brunt i et par dager. Og det var vel en dag eller to før forventet mens. Så alt håp er ikke ute:) Ønsker deg masse lykke til!
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Hei.. Takk for positivt svar. Jeg skal teste i morgen tenkte jeg. Nå er jeg bare veldig kvalm, ingen spotting. Tusen takk for lykkeønsker...
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har også IKM på fredag, men har ikke spottet noe enda. Har du andre symptomer Beibi 2010?
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 Hei Petunia:) Jeg har utrolige menssmerter i mage og rygg, trodde derfor det var tr som kom tidlig. Veldig kvalm store deler av dagene. Pleier ikke å spotte noe serlig bortsett fra en antydning kvelden før tr. Syklusen min er stort sett regelmessig også. Igår kveld spottet jeg mye, idag ingenting. synes det er veldig rart.. Håper virkelig at det ikke er tr. Har du noen symptomer?
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 9. desember 2009 glemte å skrive at idag har jeg ingen menssmerter.....Tullekropp..
Har en herlig gutt:) Skrevet 9. desember 2009 #7 Skrevet 9. desember 2009 jeg spotta uke før ikm og var uggen og fikk hadde ømme pupper som ble ekstremt vonde 3 dager før ikm tok test 2 dager før og var gravid:) så ikke noe håp er ute for deg, mange spotter visst etter at egget har festa seg må være det som har skjedd her, bare 4+ i dag;) lykke til, håper vi sees på 1 trimester snart:)
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 9. desember 2009 #8 Skrevet 9. desember 2009 Hei igjen Beibi 2010 :-) Nei, jeg har ingen symptomer egentlig :-( Trodde jeg skulle få vondt i puppene snart, for jeg pleier å bli ganske øm rett før TR, men de er helt normale merkelig nok. Når jeg sto i dusjen imorges så fikk jeg sånn "mensvondt" i magen og låret, men det varte bare i 5 minutter. Trodde det var TR som gjorde sin ankomst, men heldigvis ingen TR foreløpig. Ikke noen spotting heller, og det pleier jeg å ha av og til, men bare dagen før. Man blir jo helt tullete av dette her :-)) Jeg tok en test idag (billigstrimmel), men den var veldig negativ, så jeg får bare smøre meg med tålmodighet. Det er jo håp helt til tanta kommer, så vi får krysse fingrene for at vi lykkes denne gangen!
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #9 Skrevet 9. desember 2009 Gratulerere med spiren:) håper jeg kan følge etter på 1 trimester. (virkelig) det høres jo logisk ut at det kan være en form for festeblødning. håper.... Takk for optimismen:)
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 9. desember 2009 Hei Petunia. det er sant det er håp helt til tr kommer. Håper vi kan hoppe over til 1.trimester. Kanskje det var festesmerter du hadde i dusjen??? Håper det.... et godt tegn at du ikke spotter.... ja man blir små sprø av det her..... Utrolig spennende og slitsomt..... Mange oppturer og mange nedturer...... Lykke til:)
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #11 Skrevet 9. desember 2009 Spotter nå også..... hm... lover ikke godt:( Fremdeles kvalm og kraftige mensmurringer... Pleier ikke ha så kraftige symptomer på tr, ikke dagen før engang....uff,
*Petunia* - venter augustbaby Skrevet 9. desember 2009 #12 Skrevet 9. desember 2009 Jeg har fått litt mensmurringer i lårene igjen. Æsj, blir jo hel gal av dette! Det kan jo være et godt tegn at du er kvalm, Beibi2010 ? :-) Så det er vel heller et positivt tegn? Ser at flere spotter før en graviditet, så jeg krysser fingrene for det er tilfelle for deg Beibi2010 :-)) Litt morsomt å tolke alle de rare (og sikkert noen ganger innbilte symptomene) våre :-)))
Beibi2014:) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #13 Skrevet 9. desember 2009 Det er utrolig spennende dager før ikm. Mange rare symptomer..... inbiller meg at jeg har litt ømme pupper ikveld......(det er nok et innbilt symptom siden jeg alltid har det rett før ikm).... krysser fingrene for at det er festesmerter eller andre gravidsmerter hos deg.....og at vi fredag kan hoppe inn på 1 trimester:) Tenker å teste i morgentidlig om ikke tr kommer i natt.... Spennende.....
Millies Skrevet 9. desember 2009 #14 Skrevet 9. desember 2009 Dette var oppløftende å lese!:-D Kanskje det er håp!? Har spottet av og på med litt friskt blod siden forrige mandag nå, men det er jo bare litt...
Beibi2014:) Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 10. desember 2009 Testet nå.... Fikk en svak svak strek med farge med billigstrimmel.... Men har desverre ikke så god følelse. Mye vondt og mer og mer spotting..... Åh jeg håper så veldig at jeg er gravid...... Blir spennende idag og i morgen.... Ha en fin dag jenter... Håper dere får positive tester og at dere får baby i slutten av august:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå