villmusa Skrevet 1. januar 2010 #26 Skrevet 1. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) - - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler
♥Gravid med nr 3-22.10.10♥ Skrevet 1. januar 2010 #27 Skrevet 1. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) - - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler -Julespire? (bytter nick til prøver på nr3-2pp)
nanna 32 GRAVID:-) Skrevet 1. januar 2010 #28 Skrevet 1. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) -nanna 32 i 8 pp ble det:-) - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler -Julespire? (bytter nick til prøver på nr3-2pp)
kokosyklus Skrevet 1. januar 2010 #29 Skrevet 1. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - kokosyklus ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) -nanna 32 i 8 pp ble det:-) - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler -Julespire? (bytter nick til prøver på nr3-2pp)
Blinkimom Skrevet 2. januar 2010 #30 Skrevet 2. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - kokosyklus ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) -nanna 32 i 8 pp ble det:-) - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler -Julespire? (bytter nick til prøver på nr3-2pp) - Blinkimom
kokosyklus Skrevet 2. januar 2010 #31 Skrevet 2. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - kokosyklus ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) -nanna 32 i 8 pp ble det:-) - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler -Julespire? (bytter nick til prøver på nr3-2pp) - Blinkimom - kokosyklus
Sjokolademonsteret Skrevet 2. januar 2010 #32 Skrevet 2. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - kokosyklus ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) -nanna 32 i 8 pp ble det:-) - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler -Julespire? (bytter nick til prøver på nr3-2pp) - Blinkimom - kokosyklus - Sjokolademonsteret (Og vi starter på ny pp med friskt (??!) mot)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 3. januar 2010 #33 Skrevet 3. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - kokosyklus ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) -nanna 32 i 8 pp ble det:-) - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler -Julespire? (bytter nick til prøver på nr3-2pp) - Blinkimom - kokosyklus - Sjokolademonsteret (Og vi starter på ny pp med friskt (??!) mot) - Tirilgirl:/
Aiva j121110 og en i mai13 Skrevet 6. januar 2010 #34 Skrevet 6. januar 2010 ♥Mandag 28/12: ***************** -MortilSeb06 + ?3pp -Perle79 -11.pp HÅPER!!! - ****************** ♥Tirsdag 29/12: ****************** - - - ****************** ♥Onsdag 30/12: ****************** - kmne+ida (første pp med akupuntur) - Tirilgirl (tror det er rundt denne datoen jeg har IKM) - Sjokolademonsteret (3pp) - kokosyklus ****************** ♥Torsdag 31/12: ****************** -Gurine.16.pp -mamma_til_en_ønska fler:) (sånn ca her) ****************** ♥Fredag 1/1: ****************** -Sololight -nanna 32 -Aiva (ren gjetning.. men håper det blir omtrent her) -Frustrert 6pp -FrkFrik+ -78girl ****************** ♥Lørdag 2/1: ****************** - Blinkimom - -~Månestråle~ 4pp - Julespire? ******************* ♥Søndag 3/1: ******************* -ilo80-6pp - - ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ ♥ GRAVID ♥ Gratulerer!!: ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥ - kmne+ida Akupunktur gjorde susen for meg! ) -nanna 32 i 8 pp ble det:-) - - ******************** * IKKE GRAVID*: ********************* -perle79.. inn i 12.pp:( -MortilSeb06 - ferdig med prøving for denne gang ( -mamma_til_en_ønska fler -Julespire? (bytter nick til prøver på nr3-2pp) - Blinkimom - kokosyklus - Sjokolademonsteret (Og vi starter på ny pp med friskt (??!) mot) - Tirilgirl:/ - Aiva
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå