Lykkelill 84 g03 & j10 Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Tror aldri jeg har hatet tr så mye i hele mitt liv! I kveld kom hun jammen meg nesten 3 dager forsinket =( =( Føles som om jeg har mistet noe jeg faktisk ikke hadde. Følte meg så gravid. Konstante murringer, ømme pupper som levde sitt eget liv og kvalm i 2 dager nå... Jaja, vi går inn i pp2 med EL ca 22.desember og IKM 8.januar. Det er så leeeeenge til =( Lykke til til alle dere andre =)
kokosyklus Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Så kjipt! Lykke til videre! Ikke så lenge til EL nå Hoppla!! Vi venter med å prøve til over sommeren tror jeg... har sagt det mange ganger nå og vi har sprukket flere ganger, men vi må vente:) Det er så fristende med en til. Ja ja, i natt tenkte jeg at jeg ikke vil ha flere barn. Det er så gøy med raserianfall kl 01
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Dette var utrolig kjipt da! Håper og krysser alt jeg kan krysse for at det vil gå i neste pp. Selv sitter jeg helt på nåler, for jeg pleier alltid å ha ømme pupper, oppblåst mage, skikkelig mensenmurringer og kvalme før IKM, mens denne gangen har jeg bittelitt oppblåst mage på kveldene og litt øm mage (kjennes ut som om jeg skal bare ha trent magemusklene konstant) treningsstøl følelse)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå