Gå til innhold

Tørr ikke å teste. heh

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle hatt mensen idag. Hadde en sa for 3 mnd siden og mensen igjen etter det kom etter 8 uker. Nå har det vært stikkninger i underlivet noen dager, men ingen tr enda.. Har så lyst å teste, men tørr ikke. Redd for negativ test. Har tatt så mange av dem skulle fått rabattkort hos clearblue. hehe...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hihihi... Skjønner akkurat hva du mener.

Jeg har IKM en eller annen dag mellom igår og lørdag førstkommende. Har så lyst til å teste, for jeg har absolutt ingen av de typiske tegnene jeg pleier å ha før mensen.

Har 2 CB tester liggende og vurderer sterkt å ta en test imorgen. Får se om jeg tør.

Temper, så hvis tempen fortsatt er høy imorgen tidlig kommer jeg nok til å teste.

Synes godt du kan ta en test imorgen tidlig ihvertfall ;)

Skrevet

Da kom mensen igjen i dag. 1 uke for seint :( er så lei av å prøve nå. Håper 2010 blir et bedre år for mange av oss her inne. Har egentlig sagt jeg aldri skal ha desember baby, men nå mottas alt med en varm og god glede. kan spira bare klamre seg i 9 mnd..

God jul til dere alle sammen

Vi håper på ett nytt godt år :)

Skrevet

ååhh som jeg kjenner meg igjen på den her. Uff hadde min TR ei uke forsinka jeg også. Svidde to g tester med neg. Kunne likegodt latt være. Huff. Jaja men nå om ikke lenge så har et lager igjen.

Lykke til neste gang.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...