Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Noor er fint, men det er unorsk (arabisk og betyr lys, tror jeg) dersom det er et problem. Ville synes det var et helt fint navn på ei norsk jente og.

Helmine eller Aileen liker jeg ikke. Bedre med Hermine eller Eileen. Waldemar, eller helst Valdemar, er litt tøft!

Noor liker jeg ikke, hvertfall ikke på norske barn.

Helmine er fantastisk nydelig, vi har det på slektstreet vårt og vurderer det sterkt! Aileen har jeg dårlig assosiasjoner med, en del på min alder som heter det og alle har havnet innom dop og annen shit ved et og annet tidspunkt;)

Waldemar er tøft;)

Annonse

Jaaaa! Jeg liker Noor. Min datter heter Noor. Vi er ikke norsk, men flamsk (Belgisk) og i Belgia betyr Noor ogsa 'en som kommer fra Norge'. Derfor har vi valgt Noor som namn. Liker det veldig godt!

Lykke til.

Katleen mamaen til NOOR

Noor er nydelig men synes ikke det passer så godt til ett helnorsk barn. Helmine synes jeg ser ut som en skrivefeil av Hermine. Det er forresten veldig pent. Aileen er ikke pent. Waldemar synes jeg er mindre pent for å si det på en hyggelig måte.

Noor er ekstremt vakkert!! Trur likevel eg ikkje kunne brukt det fordi det er så åpenbart persisk/arabisk... Same med Mehmet og Sayid som eg og er veldig glad i...

Eg liker Hermine betre enn Helmine, men Helmer er søtt... Aileen er ikkje min stil kan du sei, føler det er veldig 80-talls... Eileen er ikkje betre, men Alida/Elida er flott!

Waldemar er fantastisk!!!!

Elsker Waldemar! skal gjera mitt beste for å bruka det på ein eller anna måte! :)

Annonse

Jeg ser på Noor som et jentenavn, da jeg kjenner én og vet om to andre som heter det ;) Jeg syns ikke det er et pent navn uansett :(

Aileen er ganske pent :-) Ailin tror jeg at jeg ville skrevet.. Uttaler de forskjellig, Aileen uttaler jeg Ailín med trykk på den siste i'en, men Ailin uttaler mer med trykk på n'en..

Waldemar liker jeg heller ikke spesielt godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...