~lykkelig2barnsmor~ Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 æ e gravid!!!)) æ fant d ut no i ættermiddag, svæve på en lyserød sky no!))) Foreløpig termin 22 august <3 nån flere me kommende augustbarn hær? *Lykkeligstiværdn*
Sjokolademonster Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Skal ha i juni/juli, men ville bare si gratulerer :-)
En til! Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Gratulerer!!! :-D Ja - august her óg - 18/8. :-))
~lykkelig2barnsmor~ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 TUSEN TAKK e såååå gla <3 Vi ønska at de to første skulle være to tette,å no bare krysse vi fingran å ber om alt går bra gjennom den hær graviditetn å!) på termin utregninga hær inne fikk æ og termin 18aug når æ regna etter mensen, mn e rimeli sikker på når æ hadde EL å da fikk æ termin 22aug når æ regna me den E augustbarn sjøl,så d hær blir spennende ) Har dåkker unga fra før?
En til! Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Har en turbogutt på snart 2. :-)) Blir kjekt å følge hverandre videre, vi har jo termin samtidig. :-) Kjenner jeg er superspent og håper alt går like bra som sist!
millie+2klumper Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 Gratulerer så mye:) Jeg har termin 18 juli. Har en gutt på 17 mnd så d blir akkurat 2 år mellom mine:). Hvor tett blir dine? Blir spennende:)
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 10. desember 2009 #7 Skrevet 10. desember 2009 Hurra!! Å gratulerer!!! =) Jeg testa selv positivt idag, termin 18 august!! Håper alt går bra framover!!! Har ei jente på 4.5 år, så d var på tide!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå