snartnr4:) Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Hipp hurra, nå er jeg glad:) Har tre barn fra før, siste mann på åtte mnd:) Må ha en liten en til så minsten får en lekekompis:) Fire er et flott antall:) hadde liten blødning søndag, mandag.Håper på festeblødning. svak positiv i dag, men veeeldig svak. Lov å håpe da, første forsøk, så er vel kanksje for mye å håpe på. Men uten håp har man ingen ting, man må jo bare prøve igjen hvis det ikke går:) så koselig å finne en slik siden. Har ikke hatt noe av dette fra de andre svangerskapene. Vil gratulere alle vordene mødre i August 2010
Ser@fin@ Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Takk for det. En svak strek er nå en strek. Så gratulerer til deg også. ;O) Venter nr 5 jeg. .
Gjest Skrevet 14. desember 2009 #3 Skrevet 14. desember 2009 Hei! Venter nr 4 og lekekamerat til minstejenta jeg også. Har også hatt liten blødning, men testen er fortsatt positiv... Hvor gamle er de andre barna dine? Mine er 10, 8, 1.
hgsd nr 7 i magen Skrevet 16. desember 2009 #4 Skrevet 16. desember 2009 hei venter barn nr 5. mine unger er 12,11,3 og 5 mnd...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå