Mamma til Tuva:) Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 24.oktober var min første dag i siste mens. Jeg har hatt såre brystvorter og kjent at de har vært ømme uten at jeg har tatt på de. Slitet med smerter i korsryggen og jeg har hatt en del sammentrekninger i livmoren. Har trodd at TR skulle komme et par ganger men ingenting. det er ca. 7,5 uke siden mens. Nå i 5-6 dager så har det kommet en del slim. Til å begynne med så var det ganske blankt, nå de 3 siste dagene så har det vært hvitt. Det verken lukter eller klør. I dag var det så ekstremt at jeg vurderte å ta et truseinnlegg eller bind. Jeg har tatt g-tester men de er negative, kan det være at TR er på veg eller at jeg kan være gravid og det kan være fortidlig å vite på testene med tanke på når jeg kan ha blitt gravid??
Mamma til Tuva:) Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. desember 2009 *dytter* takker for alle de svarene jeg kan få..! )
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Oi, dette vet ikke jeg hva jeg skal svare på. Men kan det være at du fortsatt ikke har hatt EL? Håper noen har et bedre svar enn meg på dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå