Gå til innhold

Anbefalte innlegg

er nå gjort!!!

Men må si de var kjappe på CFC!!! Det tok den tida det tar å få av og på klærne+ max 1 min!!! Kom inn, fikk beskjed om at det lå 3 mill sædceller og ventet på meg, måtte si fødselsnr, ta av klærne, legg deg på benken, og vips-der var jeg ferdig! Ble så forfjamset at jeg ikke rakk å spørre om noe heller!

Jeg ble ikke scannet først. Det trodde jeg de gjorde, eller tar jeg feil?

Nå klarte jo selvfølgelig jeg det kunststykket å komme 7 min for sent!!!! Enda jeg forlot hotellet tidlig for å ha god tid. Men de var forsinket, så det gjorde ikke noe.Tok buss 6A opp til Lygten, visste ikke hvor jeg skulle gå nå, så jeg rusla til jeg fant noen å spørre. Han viste meg nedover veien. Gikk enda lengre, spurte en ved rikshospitalet, og han sa det var 2 km tilbake og ned ei sidegate!!! Da var det 13 min igjen til jeg skulle være der og jeg kjente jeg begynte å få litt panikk! Klarte å få stoppet en taxi, han sa at i Lygten 2 var det kun et shoppingsenter. Prøvde å ringe dem, men fikk ikke kontakt. Sjåføren måtte ringe sentralen og få de til å sjekke adressen på nettet. Var da 5m unna! Sjåføren ønsket meg god fornøyelse, og jeg måtte bare le!

Fikk nå ruslet rundt på tivoli- utrolig vakkert!! Har kjøpt masse julegaver, og bare kosa meg. Nå håper jeg bare det lykkes denne gang:-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141106838-4-fors%C3%B8k/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei Håpefull

Det er lett å få følelsen av samlebånd på CFC, men de er veldig hyggelige og tilgjengelig hvis du stiller spørsmål og maser litt. Jeg har vært der mange ganger nå, men husker godt de første forsøkene, der jeg hadde forventninger om å bli ivaretatt litt mer. Så litt sjokkartet at det skulle gå så fort selv om jeg har vært igjennom IVF. Men jeg har lært meg at ved å være mer pågående, stille spørsmål og mase har hjulpet. Men nå kjenner de meg også igjen og da blir alt lettere.

Men håper du slipper å reise igjen, men at noen av dine 3 mill bærer frukter. Kjempespennende og krysser fingrene for at det går denne gangen :-)

jeg har også kommet for sent mange ganger, men de er som oftest ikke i rute de heller........

Masse lykke til ønsker jeg deg og den/de som vokser :-)

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141106838-4-fors%C3%B8k/#findComment-141115921
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...