Gå til innhold

Åh,han smiler:) :) ordentlige smil! *lykkelig* ;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste dagene har han vært litt annerledes når han har "smilt",ser at han prøver liksom...og i går og i dag så smiler han masse:) sitter i stolen sin nå,prater med mamman sin og smiler:)

så utrolig deilig og moro å se!:)

han var 3 mnd 21.nov,men han er født 3 mnd før tidlig....hadde egentlig termin 14.november. har fått beskjed av legene på sykehuset,og helsesøster at vi må regne med at han vil bruke lengere tid på ting,men nå smiler han altså:)

måtte bare dele det:)

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+pepperkakemannen!
Skrevet

Åå, så morro! Er det ikke herlig?

Knøttet mitt har smilt mye i søvne, men det er først de siste tre dagene han har smilt "på ordentlig", så jeg syns plutselig det ble mye morsommere å ha baby, hehehe. De er så søte med de store, tannløse smilene sine!! :-D

Skrevet

helt fantastisk:) og så søtt å se på ja:)

han har også smilt litt i søvne,og når han har gjort ting i bleia, men nå ja er det helt på ordentlig:)

hvor gammel er ditt lille knøtt? når begynner de å smile ordentlig egentlig? min er jo 3 mnd(eller nesten 4 uker fra egentlig termin),så regner med at han er litt seint ute...

Gjest eelis+pepperkakemannen!
Skrevet

Nei, er det ikke sånn at prematurbarn skal regnes fra termin sånn utviklingsmessig? Mener å ha lest det et sted. Hvis du skjønte hva jeg mente da, haha!

Min er 8 uker gammel. Jeg aner ikke når de "skal" begynne å smile ordentlig, men jeg regner med at ingen ting er for tidlig, eller for sent. Herlig er det uansett :-)

Skrevet

Åh...det er så fantastisk herlig når de første smilene kommer! :D

Siden småtten din er fire uker når man korrigerer for termin er han jo helt i rute. :) Mye er normalt når det gjelder smil. Min eldste (som alltid har vært en vurderende tenker) var over seks uker før de første skikkelige sosiale smilene kom - men da slo han til på selveste nasjonaldagen, da vi skulle ta bilder av ham i finstasen, med kamera rettet mot seg...hehe... Minstemann er en litt dristigere type, og han var knappe tre uker da de første smilene som utvilsomt var av sosial karakter kom.

Uansett når de smilene kommer - det er fantastisk herlig!

Skrevet

jo da,er riktig det:) all utvikling skal regnes fra termin:) mente at hvis man ikke skulle det,så er vel 3 mnd litt seint å begynne å smile..? derfor jeg lurte på når det er "vanlig".. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...