Gå til innhold

Alle fått innkallelse til ordinær UL?

Anbefalte innlegg

Begynner å lure på om de har glemt meg, syns det er så mange med termin etter meg som har fått time. Hvor lenge etter legetimen fikk dere UL-time? Er 14+6 i dag, var hos legen i uke 11. Må vel etterlyse dersom jeg ikke hører noe snart, men hadde jo vært greit å høre hvordan det har vært med dere.

Fortsetter under...

Jeg var på første kontroll når jeg var 9 uker på vei og fikk innkalling til UL sist uke, da var jeg 12 uker på vei. Du kan jo vente en uke, men så kan du jo ringe. Kommer vel også ann på om du bor i storby eller på et lite sted...

Annonse

Jeg fikk beskjed om at hvis sykehuset ikke ringer deg, må du ringe de! :-) Bestille en time akkuratt slik du gjør når du skal bestille en legetime. Jeg har heller ikke blitt ringt opp fra sykehuset, og er like langt på vei som deg :-)

Jeg fant også ut at jeg måtte ringe tilslutt. Henvisningen ble sendt fra legen da jeg var på første kontroll. Da jeg var på ny svangerskapskontroll 4 eller 5 uker etterpå så spurte jeg og hun sa den var sendt. Ringte sykehuset og joda timen hadde jeg blitt satt opp på for lenge siden, men brevet hadde de ikke sendt meg. Godt jeg ringte, liker å ha noe å se frem til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...