Venter på lite knøtt : ) Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Har IKM på torsdag. I dag formiddag spottet jeg bittelitt lysebrunt i truseinnlegget. Ikke noe på papiret verken før, da, eller senere, men tror nok dette var et tegn på at TR er i anmarsj. Kjipt! Er skikkelig lei meg denne gangen. Hadde sånn håpet og trodd at vi hadde klart det nå. Med første barnet gikk det så fort at vi ble overrasket. Nå må vi tydeligvis slite endel. Men det går vel veien til slutt. Lykke til, til dere alle her inne!
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Huff da! Går det ikke denne gangen så krysser nok alle og enhver fingrene for at det skal gå i neste pp. Uansett lykke til!
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 9. desember 2009 Takk for det. Ser ut som det trengs. Har et barn fra før, så vet vi kan dette ; ) men er så kjedelig når det tar så laaaang tid...
Puppen og lillemor Skrevet 9. desember 2009 #4 Skrevet 9. desember 2009 hei, Siden du svarte på min frustrasjonstråd fikk jeg lyst til å svare deg her, og si at som du sikkert har skjønt skjønner jeg godt at du er lei deg. Jeg har også ikm i morgen torsdag, og har begynt å spotte litt i dag.. så da kommer vel tanta i morgen! Når er neste ikm for deg da?? For det er vel i grunnen ikke noe annet å gjøre enn å fortsette å prøve..
Venter på lite knøtt : ) Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 9. desember 2009 Takk for det. Det hjelper : ) Får lov å være deppa i dag, så får man tenke posisitvt fremover. Sjansen øker vel for hvert forsøk ; ) Jeg har EL ganske seint i syklusen, vanligvis rundt dag 18, så hvis TR kommer i morgen blir det rundt den 28des. Lutealfasen er vanligvis på ca 12 dager. Har litt ustabil syklus, men snittet er ca 30 dager.. Vi får vel bare fortsette å prøve ja, så sitter nok spira til slutt og forhåpentligvis veldig snart!
Tone Marie 34 år Skrevet 9. desember 2009 #6 Skrevet 9. desember 2009 henger meg på deres tråd,jenter:) Ser ut til at denne pp er over her også...IKM i morgen,men har mensmurringer og lyserosa/brunt utflod,så tanta kommer vel snart...:/ Hadde et lite håp om at det kunne være en suuuuupersein festeblødning,men...tror ikke det. Sist jeg ble gravid,hadde jeg ingen festeblødning...men kan jo selvsagt hende man får det nå Men,men,får se det hele an i løpet av natten/morgendagen:) Lykke til,jenter:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå