fiskelisken Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Viste ikke at det gikk ann å bli så sliten jeg. I begynnelsen bare lo jeg det bort og trodde det bare var de få dagene...men dette begynner å bli ille! Syntes mye mere synd på dere som kaster opp hele tiden og er glad jeg slipper det..inntil videre. Men jeg føler at jeg har mistet alt av overskudd. Gir det meste av meg på jobb...som er i en klesbutikk. Der bare det å smile til kundene er slitsomt. Skal legge meg for natta nå. Prøve å få kanskje 10 timer søvn. Har en liten pjokk som trenger stell og kos også..men dette ordner seg...jadda jadda...fins vel noe kosttilskudd...
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 9. desember 2009 #2 Skrevet 9. desember 2009 Hei snuppa! Huff... det høres ikke noe særlig ut! Jeg har ligget på sofan siden fredag faktisk... skikkelig kvalm & sliten! Kjenner meg ørlite bedre idag - så håper at det ikke er en "lure"dag:=) Har du matlyst? Jeg har ikke lyst på noe som helst jeg ... Sitter å tvinger i meg knekkebrød, brødskiver o.l. gjennom dagen! Æsj! Orker ikke å lage mat selv -blir MEGA kvalm av det:( Jaja, forhåpentligvis er vi straks litt bedre form, og kan møtes til en lunsj igjen snart ;o) Ha en finfin dag! Gi lillegutt en klem fra meg! KLEM DD
mammatetogansketette:)) Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Uff ja, helt enig... er hjemme enda med lillegutt, og har mer enn nok med å stelle med han og prøve å få i meg mat i løpet av dagen... spiser frukt eller brødskive eller noe annenhver time hele dagen men føler det som om jeg har gått uten mat lenge - og er småkvalm hele dagen... kan stå å legge sammen noen klær og blir så sliten at jeg må sette meg litt!!!?? Og en tur til butikken må jeg virkelig manne meg opp til... Var sliten sist også på denne tiden (8. uke nå) men kan ikke måle seg med dette...! Kunne aldri fungert på jobb nå jeg... føler meg influensasyk, fyllesyk, utsultet og kvalm om hverandre Håper det går over snart ja! Og det gjør det jo helt sikkert
fiskelisken Skrevet 10. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 10. desember 2009 Så utrolig kjedelig å være så kvalm da Dolly Jeg går rundt og er uggen hele tiden. Alt av lukter er ubehagelige til og med henda mine klarer jeg ikke lukte på. Vasker de hele tiden Men matlysten er der da. Men ikke alt er godt. Mest varmmat og salte ting. Hvis jeg ikke spiser ofte så blir jeg kvalm. Men jeg ble helt forelsket i lunsjen vi hadde forrige gang jeg..så bare si ifra når du har lyst på mat igjen begynner sent imorgen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå