Sormila Skrevet 8. desember 2009 #1 Del Skrevet 8. desember 2009 Hei alle sammen!! Jeg er i dag 10+4 uker. Da jeg var 8+6 var jeg hos legen. Jeg hadde da hatt litt blødninger, men legen mente det var så lite at han ikke sendte meg på ul. Jeg fikk litt blødninger etter legebesøket også Har lest innpå her om noen som har hatt litt blødninger og fosteret da har vært dødt:( Har vært litt urolig pga. dette og etter mye om og men ringte jeg en privat ul i dag. Fikk time på dagen;) Og jeg fikk altså se den lille!! Det var helt utrolig og fantastisk.. ble helt rørt;) Den var ikke så livlig og sammarbeidsvillig akkurat da,men fikk se hjertet som slo, og noen bevegelser i armer og ben. Da legen tok litt på magen min ble den skikkelig ivrig og sprelsk!! Var utrolig artig;) Hun mente jeg var ca 11 uker no,men jeg kunne bare fortsette å regne som jeg har gjort tidligere.. at jeg blir 11 uker på fredag.. Fikk en "kilde" for blødningene og hun mente det ikke var farlig, så no er det store sjangser for at alt går bra! Selv om det kostet litt så var det virkelig værdt det!! Jeg er endelig lettet og jeg er så utrolig glad! Passer bra mitt i eksamenstida! Off dette ble langt. Lykke til alle sammen! Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141106035-jeg-fikk-se-den-lille-i-dag/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marcus2006+Jente2010 Skrevet 9. desember 2009 #2 Del Skrevet 9. desember 2009 så bra at du fikk se den lille=) jeg var selv på ul på mandag men var bare 9+1 uker da,så den var litt liten, men fikk iallefall se hjerte som banket, å det hjelper på tanker og slikt =) lykke til vidre Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141106035-jeg-fikk-se-den-lille-i-dag/#findComment-141109425 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå