Gå til innhold

Dere med ikm 7. og 8. desember

Anbefalte innlegg

Skrevet

For dere som ikke har fått tanta på besøk,har dere testet?

Jeg tok en test nå,den var jo seff negativ:-(Trodde virkelig det var noe jeg nå!!Og det gjør jeg egentlig aldri...!

Men,men.Hadde ikm i går.Har hatt skikkelig rygg- og magesmerter i hele dag, men bare blankt i trusa.ikke noe farge på.

Tanta kommer vel i morgen da:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei skummelt :)

Hadde et innlegg tidligere i dag hvor jeg trodde tanta kom. Skjønner ingenting jeg!

Det kom bare litt brunt utflod på dagen i dag- ingenting mer. Så nå sitter jeg her da veldig frustrert og føler meg lurt av min egen kropp. Kan jeg ikke bare begynne å blø slik at jeg kan gå videre?

Har hatt litt vanlig utflod resten av dagen.

Det kan jo se ut til at du er heldigere enn meg uansett. Kommer allikevl ikke mensen i morgen, kjøper jeg en ny test tror jeg.

Jeg også trodde det var noe denne mnd- har trodd det to ganger før- og da har jeg vært gravid!

Krysser fingrene fortsatt for oss jeg :)

Skrevet

Hei.

Slenger meg med selv om min Ikm er 10 des. Jeg har og hatt en veldig god følelse denne gangen. Hadde litt lysebrunt i truseinnlegget i dag formiddag. Men opplevde ikke å få noe på toalettpapiret. Vanlig hvitblank utflod senere. Ingen murring eller andre tegn på at Tr kommer, men tror nok den gjør det i og med at jeg spottet. Er litt trist og lei i kveld merker jeg. Vil så gjerne bli gravid NÅÅÅÅ!

Skrevet

Jeg hadde ikm igår 7...Fikk littebitt lysebrun utflod idag (sorry detaljer,hehe) og har murringer,men testa negativt både igår og idag,så er vel lite håp...burde vel testa positivt nå om det va noen inni der??

Skrevet

Er det jeg også tenker.Hadde jeg vært gravid ville den blitt ordentlig positiv i dag.Er 15 dager siden EL. Smertene i ryggen og magen gikk over tidlig på kvelden,men har fortsatt murringer.

Nå vil jeg bare at den dumme tanta skal komme,så syklusen ikke skal bli så lang. Skal inn til asss.befr neste mnd:-)

Blir det ny test på dere i morgen da jenter?

Jeg sparer min siste til torsdag,hvis ikke det har kommet noe til da.

Skrevet

Jeg tok ny test i ettermiddag (billigtest) og den var blendahvit.. som jeg vel egentlig visste. Har spottet litt mere i går kveld og i dag. Lysebrunt og veldig slimete. Så tr kommer nok snart.

Skrevet

Hadde ikm den 7.. ingen mens enda. Tok en test etter jobb(noe som seff er dumt, da den bør ta's på morningen. Og den var negativ. Etter 6mnd prøving, orker jeg ikke ha forhåpninger og går med tampongene i veska for å si det sånn:)

Skrevet

Hvordan er det med dere i dag da jenter?

Fortsatt ingen tante her. Mulig jeg tar en test i morgen tidlig...

Ikke mist motet etter 6 mnd!Det kan føles veldig lenge,men er jo som du sikkert vet vanlig å prøve 1 år.

Heier fortsatt på oss:-)

Skrevet

Hei jenter! Jeg hadde ikm mandag 7, ingen tr kom men ganske kraftige menssmerter,,, tok en billigstrimmel igår,,, kjeeeempesvak postitiv,, tok en cb digi imårrest, den var POSITIV!!!! ******Weeeeeee***** :)

Helt på tuppa her jeg sitter nå... jeg blir bar eå gå som et stort glis i hele dag på jobb! :)

Ta en test imorgen skummelt,, sikker på at du er gravid,, du er jo flere dagen over ikm!! :) Lykke til alle!! :)

Skrevet

Gratuleeeeeeeeerer!!!!!!!

Så morro:-)

Jeg hadde jo skikkelig menssmerter på mandag, både i rygg og mage.

Har hatt vondt i ryggen i går og i dag, men ingen mens nei.Lurte på om jeg skulle teste i dag,men har bare 1 test, så sparer den til i morgen.

Reiser bort på lørdag så må hvertfall teste før jeg drar.

Kos deg med din positive test!!!!!!!!!!!!

:-)

Skrevet

Jeg hadde ikm 8 desember. Ingenting enda. Håper, håper, håper ....men vet ikke. Har ikke kjent noen ting av noe slag, annet enn at jeg er helt utpeiset, svimmel og sliten. Men det kan jo også være andre ting.Tok test den 8. desember, men den var negativ. Så da håper jeg bare rett og slett at jeg tok den for tidlig. *Ler*

Uff...nå har vi prøvd siden august og jeg vil virkelig være det denne gangen!!

Gratulere med positiv test!

Skrevet

Hmmm...tok en test nå og den var helt negativ.

Da kan det ikke ha vært EL den dagen jeg hadde så immari menssmerter. Så da vet jeg ikke når ikm er lenger.

Litt skuffa,men har ikke så store håp om å klare det selv egentlig.

Heier på dere andre:-)

Skrevet

Uff da! Bedre lykke til neste gang

Skrevet

Tanta kom i dag.På jobb selvfølgelig....

54 dager over.

Men da blir det ass.befr neste mnd:-)

Håper på bedre resultat da!!

Lykke til videre jenter!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...