Gå til innhold

Jeg er så utrolig irritabel (grr)!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Stakkar mannen min! Jeg blir skikkelig forbanna for de rareste ting, og det går ikke engang fort over. Det minner litt om heavy PMS. Det var sånn sist jeg var gravid også. Jeg ble så irritert på ham at jeg sov på gjesterommet flere ganger.

Er det flere som har det slik? Er det noe man kan gjøre for å bedre på det, eller går det vanligvis over rundt en bestemt tid i svangerskapet?

Takk for svar!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja jeg er også humørsyk, tåle lite før jeg blir sur!

Om jeg sitter alene å ser noe på tv, å ser noen smile blir jeg så glad, begynner å le å så plutselig griner jeg! haha så komisk!

Men sånn er man vell hele svangerskapet vell? Husker ikke jeg....

Skrevet

Ha ha. Jeg kjenner meg igjen der, ja. Jeg gråter for det meste i tillegg til irritasjonen. Det merkelige er at det kun er mannen min som irriterer meg,- ingen andre.

Jeg husker heller ikke hvordan det var i det forrige svangerskapet, men håper det går snart over. Ugh!

Skrevet

Har det på samme måte selv:) fra å synes mannen min er den fineste i hele verden til å synes han er en skikkelig dust på kun få minutter. Sikkert litt slitsom å være i hus med. Gutta på 2 og 8 får også merke mors litt irrasjonelle (kan inrømme det på en god dag...) vrede. Stakars:( de blir hvertfall veldig velloppdragne til jul... Holder meg selv krampaktig i ørene på at de skal få en advarsel før mor brenner av noen gloser. Klarer det heldigvis, selv om jeg koker innvendig for lite. Den stakkars mannen er ikke like heldig. han er fritt villt:) Huff...skammer meg litt. Heldigvis var han godt forberedt da dette er tredje:) Han viste hva han gikk til for å si det sånn:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...