Gå til innhold

4 unger i August..hjelp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ikke planlagt what so ever....men har valgt å beholde lille spire...så her sitter jeg her med maaaange tanker. Men er vel ikke den eneste her i verden som får 4 barn, så det går vel bra får en håpe. :-)

Flere som vente nr 4 her inne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg venter også nr 4 i beg av juli.

Har 3 jenter fra før, når nye babyen (forhåpentligvis) kommer, er di 8, 6 og 4 år gammle:o)

Men det går helt fint, det eneste som er litt tungvint er at vi må ha ny bil:o/

Skrevet

jeg blir mamma til 4 i begynnelsen av juni

Skrevet

Ikke planlagt her heller, men men..... 3 august 2010 er foreløpig termin. Jeg venter nr 5. (blitt gravid med spiral) Gleder meg nå. :o)

Lykke til alle her. Gleder meg til å følge dere. :o)

Skrevet

Da kan du bare slå sammen alle bursdagene i august??

Det er da bedre enn i desember som mine... men nå får jeg fårhåpentligvis nr 3 i august

Skrevet

venter nr 4 i mnd skifte juli/august. Etter en liten samlivskrise er det bestemt at spiren skal få gro. Men planlagt er det ikke og grusomt travelt blir det- ingen tvil om det.

Skrevet

Jeg venter også nr 4 i juli :) Da er dei andre barna 3,5,5 og 6

Skrevet

Phuuu tungt blir det, men kjekt også. Når dette barnet kommer ca rundt 7 august har er de andre barna våres blitt 8 1/2, snart 7, og 3 år. Men ser ikke frem til å gå høygravid om sommeren. Får guds skyld håpe på en kald sommer hehe... jajajh ikke så veldig kald da...litt Ellers gleder jeg meg til å gå gravid igjen, det er koslig...selvom en er dritt lei på slutten. ;-)

Gjest PoisonIvy
Skrevet

Venter også nr 4 rundt 15.August. Den minste vil da bare være ca 17 mnd. Var ikke planlagt, men man får gjøre det beste ut av det;)

Skrevet

Fant ut i går at vi venter nr 3. Har vært i svangerskapspermisjon nå og kun jobbet 2 uker.(henne blir 1år nå i desember) Dette var ikke planlagt, men har et stort ønske om å få h*n for det.

Syns bare det er litt ubehagelig i forhold til at jeg akkurat har kommet tilbake til jobb. Så jeg nevner det ikke med dett første trur jeg, bare synd jeg allerede har blitt så kvalm... Mannen min har også en jente fra før og vi 2 jenter sammen, så veldig spennende å se denne gangen. Men uansett veldig frnøyd og håper alt vil står bra til med spiren:)

Men kjenner fortsatt at jeg må fordøye dette litt til, og dere som har 4 barn eller fler så er vel dagene fullpakket vil jeg tru:)

Skrevet

Heisann du.

Vi venter også nr 4 21. August, ikke helt planlagt, måtte slutte med p-piller pga migrene, og vi syntes i grunnen det var greit å ha meg hormonfri ei lita stund...skulle jo snart få bestilt ny type piller...

Isteden kommer det en liten krabat til om noen mnd.

Har fra før jente på 6, gutt på 4,5 og jente på snart 2...

Blir vel hektisk,men gleder oss og har heldigvis et utrolig sterkt forhold....

Lykke til med spiren alle sammen..

Skrevet

Jeg venter også nr 4 i august!:-) godt å høre at vi er flere!:-) Håper ikke jeg blir sett rart på selv om jeg har 4 barn. Vi har ålreit økonomi, gode jobber, og det er hektisk, men elsker ungene mine, og gleder meg til denne kommer også:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...