Har en herlig gutt:) Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 tok en nå, skal jo egentlig ha mensen i morra men testa positivt med qr i går.. der kom det gravid 1-2 uker.. så leste jeg etterpå at man må ta det om morgenen om det med ukene skal vises riktig, var jo d jeg egentlig lurte på pga at jeg ble gravid rett etter p pille slutt.. noen som har tatt den på ettermiddagen å fått riktig svar, har hatt symtomer lenger, mistanke om tidelig el. Men nå ble jeg usikker, synker hsg mye iløpet av dagen?
superspent75gravid Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg tok på eftaen, og min viste 3-4 uker, noe som stemte ut ifra mine egne utregninger:))
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Hei du å gratulerer så masse Det er ikke det at HCGverdiene synker i løpet av dagen, men at urinen er mer konsentrert om morgenen, så dermed vil hcg å slå ut kraftigere da. Vet jo ikke hva som stemmer med deg, men for sikkerhets skyld ville jeg testet med morgenurin...selv om det er svinedyrt med de testene altså
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå