Gå til innhold

Pappaen til Åsa i Jul i Svingen, er han alenepappa?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjekk som han er..

Eller er det bare vi som ikke har fulgt godt nok med?

Skrevet

mamman hennes jobber på sirkus!

Så ja han er vel alenepappa!

Skrevet

Åja, det hadde jeg ikke fått med meg:) Takk

Skrevet

man kan ikke få med seg alt.. tror muligens hun kommer på besøk iløpet av julekalenderen, husker ikke helt. Begynner å bli dreven på svingen nå gitt kjenner jeg =)

Skrevet

Han er en going. Så mamman jobber på sirkus? Og Nure sin pappa er død. Men har Børre noen far, da? Og vet vi noe om moren til Børre annet enn at hun alltid er sliten og virker ensom og deprimert? *meget engasjert*

Skrevet

Børre sin far har jeg ikke fått med meg noen ting om. Moren hans er vel som du skriver sliten, ensom og deprimert... men om jeg husker rett så blir det bedre til jul! Mamman til Nure er livredd for å miste han akkurat som hun mistet faren hans.

Synes det er fantastisk hvordan denne serien speiler virkeligheten i dag altså! For det er jo mange som har det veldig likt som en eller flere av de. Jeg ser mye av meg selv og de rundt meg i de voksne, og barna... ja det er nesten skummel... Jeg har vel Linus og Morten Mygg i hus. Og kjenner barn som passer perfekt til de andre!

Skrevet

Husker enda første episode da Atif fikk være med på syngingen, og familien bare lo av ham Kjente jeg fikk litt vondt innvendig, og ble så glad da de dukket opp på julegrantenningen:)

Savner at det er litt mer om hvilken dato det er, og hvor mange dager det er til jul, men det får så være:)

Gjest cunning stunts
Skrevet

Men dato og sånt kommer jo i innledninga. Og vi digger Vilhelm og julekulekalenderen hans, om vi kunne snekre ville vi hatt en sånn!

Ja, Atif-situasjonen er kjent - og det var godt å se at de kom og så. Argumentet "jamen dere må jo høre på MEG" faller ikke alltid i like god jord rundt omkring, når settingen virker for fremmed er det for mange som murer seg inn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...