chr!st!n@ Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Kan noen hjelpe meg? Er i 7+4 og hadde litt svak brun utflod igår å har begynt å blø litt idag Er dette normalt, blir litt redd for at jeg holder på å miste.... Har ikke legetime før den 14......
Håp~~J99~G03~J10~~ Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Siden legekontorene er stengte på denne tiden, ville jeg ringt inn til legevakta og fått kommet dit på UL Håper alt er bra! Lykke til!
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 hvor langt er du på vei? jeg blødde da jeg var 5-6uker på vei to ganger, og det gikk bra.
chr!st!n@ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er nesten 8 uker på vei...... ja jeg får håpe det går bra... tror jeg bare får vente til i morgen å ringe legen å høre..... Huff jeg blir så lei meg å redd
Frk J Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Uffameg... Slik startet min abort, aborterte 7+1. Hjelper ikke ringe legevakta, dem får ikke gjort noe.. Iallfall ville de ikke se meg da jeg ringte dem..... Bli hjemme fra jobben og ligg heeeelt rolig og håp på at forster og morkake klamrer seg fast. Har såvidt snust litt på nettet angående noe som heter fosterklister.... Google d...... Håper d går bra med deg!!
Snartmamma10L2<3*har født* Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 jeg ringte gu-avdeling, vakttelefon andre gang jeg blødde. og da fikk jeg komme ned på en sjekk på sykehuset, for å utlelukke/bekrefte spontanabort sånn at jeg slapp å bekymre meg. Kanskje du også får det?
juni2010mamma Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Det går helt sikkert fint. 25% har blødninger under svangerskapet. Jeg har hatt småblødninger flere ganger, men det er forsatt liv:) Vært på to ul, 8 og 12 uke pga blødninger. Er veldig normalt, spesielt rundt den tiden du skulle hatt mens. Masse lykke til:)
chr!st!n@ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #8 Skrevet 8. desember 2009 Ååååhhh tuuusen takk for svar alle sammen,snille dere er Ja har lest at det er flere som kan blø under svangerskap men er fortsatt litt bekymra..... Blør ikke så mye nå men allikevel... Har ikke vondt heller...Så tror nok at det blir legebesøk i morgen for å være på den sikre siden..... HÅPE HÅPE HÅPE at det går bra. Vil jo så gjerne...
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Huffameien, selv om det er mange som blør uten at noe er galt, er det ikke rart du blir bekymret da. Masse lykke til! Krysser fingrene for deg
chr!st!n@ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2009 Tusen takk "Bolle i ovnen" Ja man blir jo gjerne litt bekymra, jeg er jo førstegangsgravid så er jo helt ny på dette.....
Løvinna30 Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 huff da : ( jeg var innom legekontoret for en uke siden for å hente SM, dagen før hadde jeg brun utflod. Jeg spurte hun bak luka om det, hun ba meg om å holde meg helt i ro, ikke trene, bare ligge på sofan med en god bok. har ikke hatt noe etter det. Hun fortalte at hun blødde i hennes begge svangerskap, og har to friske barn i dag Lykke til. PS, slimmhinnene er følsomme da man er gravid, eller noe sånt, det er "vanlig" å blø litt fra skjeden, neseblod, og tannkjøttet. Leste det i stad. Klem
chr!st!n@ Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #12 Skrevet 8. desember 2009 Takk takk ja vi får håpe det går bra,Håper jeg får komme på UL for å se at alt er ok
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå