Gå til innhold

Kanskje ett teit spm, men...

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det fysisk mulig å ha eggløsning 1 uke etter mens?? Jeg hadde en rar opplevelse uka etter mensen...først stakk det i magen, og så kom det rett og slett utvannet blod i fra, ja...(sorry detaljer!!) Og i det siste har jeg hatt så vondt i puppene, og vært kvalm på morgenen og ikke minst så har jeg luktesansen til en hund...Jeg har IKM mandag 14 des..Om jeg hadde vært gravid så hadde det jo vært for tidlig til å merke noe, ikke sant? Skjønner ingenting...Kan det være PMS? har hatt det i 2 1/2 uke i såfall...er det normalt? samboeren er en smule lei av humørsvingningene mine,hehe!

Håper på svar :):)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kjøp deg en cb og test da vel.

Skrevet

Jeg vet jo jeg kan ta en test og bli ferdig med det, men for det første så er det for tidlig å teste, og for det andre så var spm ang eggløsningen, og pms. Takk!

Skrevet

Det er jo slik at EL er variabel, også er det fast ca 14 dager fra el til forventet mens. Så det er fullt mulig med el en uke etter mens. Og siden symptomene er så tydelig, så tidlig så kunne det kanskje være noe i det å ta en test. Hvis magefølelsen din tror det kan være noe :) Hvis ikke kan du jo vente til 10 des, det er jo da CB mener det er tidligst mulig og teste(4 dager før forventet) Da slipper du vente helt til ikm !

Lykke til ! :)

Skrevet

hei ville bare si det at det er endel som får mens første mnd kjenner en del av dem jeg ...som ikke har trodd de var gravide men var det allikavel.

etter hva jeg har skjønt så skal det vel litt til at du hadde egg løsning davisst du har lengre syklus til vanlig...tror jeg ville tatt en g test om jeg var deg også sett ann litt ...PMS er jo stort sett hvertst tidlig i menstruasjonen og er jo ferdig når den er over...er mange so har hatt klger fra samboer på lang PMS og fant ut at hu var gravid...

klem og lykke til

Skrevet

Ja, det er mulig at du kan ha hatt el 1 uke etter mens.

Skrevet

Dessuten, hvis du har hatt EL tidligere, er også ikm tidligere. ikm er 14(12-16) dager etter EL, ikke 4 uker etter forrige TR. Jeg ville testet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...