mamma til twins Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Tror det er første gang jeg har smilt siden jeg fant ut at jeg var gravid. De fant hjertelyden så nå vet jeg at det er liv laga. Er visst 11+4 i dag. Hurra for meg og knøttet!
§juni-2010§ Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Hei! jeg var også på første svangerskapskontroll i dag.. og ble super skuffet! =( Alt legen gjorde var og skrive helsekort, ta blodtrykk og blodprøver... Ble så skuffet.. trodde da i det minste han skulle finne hjertelyden og sånn.. er det vanlig? noen som vet? Gratulerer så mye til deg lubine =) Jeg er også 11+4 i dag!
mamma til twins Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 Så kjipt at han ikke ville prøve en gang da. Legen min prøvde lenge før hun fant noe og sa at jeg ikke måtte bli nervøs om vi ikke hørte noe, for det er jo ganske tidlig ennå. Da jeg fikk førstemann fikk jeg ikke høre hjertelyd før i uke 13-14. Og nå skal jeg jo ikke tilbake før i mars, så den ordinære ultralyden blir jo den neste gangen man har mulighet til å høre hjertelyd. Synes det ville vært svært lenge å vente uten å ha hørt hjertelyden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå