*rottiemama*endeligmamma Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Skal ha time der neste onsdag, er da 10+2... Hva gjør man på denne timen? Får man UL?? Og et spm til .. Hvor mange uker må man være for å få utv. UL? Sist måtte han innvendig, var da 6.
superspent75gravid Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har ikke vært hos jordmor enda i dette sv.skapet, men i mitt første sv.skap tok jm og målte symfysemålet på magen min pluss at hun veide meg. Målte blodtrykket også, og jeg leverte selvfølgelig urinprøve. Ellers bare pratet vi om forskjellige ting som jeg lurte på, pluss at hun sa at det var viktig å tenke på kostholdet under sv.skapet. Der jeg går til jordmor har de ikke ultralyd, så hun tar ikke det. Da må jeg på gyn på sykehuset.. Da jeg var på tidlig ultralyd i dette sv.skapet spurte jeg hvor langt man måtte være på vei for å ta utvendig ultralyd, og da sa de at det ikke gikk før etter uke 12.. Lykke til, jeg synes det er kjempe koselig hos jm og håper det blir det for deg også)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå