Gå til innhold

så va æ blitt sykemeldt...

Anbefalte innlegg

Æ e så kvalm og spyr førr ingenting... Og ikkje minst e æ så innmari trøtt heile tida. e sykemeldt t.o.m den 19 des. har jo bare logge på sofan etter jobb i 2-3 uke no og ikkje fått gjort nåen ting i huset. Har brukt ailt av energi på jobb, og ikkje hadd nåkka og gå på heime etter jobb. Håpe dennan sykemeld skal hjelpe mæ tel å få gjort litt heime om ikkje ainna.. d e jo jul snart... glede mæ tel æ e 12-14 uke(etter nyttår) då retta kvalmen sæ sist...

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141105022-s%C3%A5-va-%C3%A6-blitt-sykemeldt/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei, du er ikkje åleine, eg har vært sjukemeldt i fire veker no og er sjukemeldt ut året. Spyr morgen og kveld og er kvalm heile dagen og natta=( Glede meg til dette gjer seg. Var like dårlig med dei to første og. Men det er heldigvis verdt det=)

Jeg er også blitt sykemeldt.

Er totalt utslitt og trøtt konstant, og får ikke gjort annet en å sove og jobbe. Er mye kvalm og brekker meg hele tiden, men kaster heldigvis ikke opp.

Legen sykemeldte meg ut uka, og så skulle jeg ta kontakt for eventuell forlengelse. Regner med at det blir halvt sykemelding.

100% sykemeldt her og. Klarer ingenting, og da mener jeg ingenting. Prøvde å lese litt...umulig. Spyr flere ganger til dagen, og konstant kvalm på 3 uken nå. Fikk Sea Band, bånd med en kule til å ha rundt håndleddene i dag. Føler faktisk at det hjelper litt på kvalmen. Er villig til å prøve det meste, men orker ikke å skaffe det, eller tenke... Strevsom situasjon med to små, og jule forberedelser. Ingenting blir gjort her, men vi får heldigvis hjelp av familien!!

jeg var sykmeldt 2uker pga kvalmen..

men jeg fikk resept på Afipran av legen,etter jeg begynte på de så finnes jeg ikke kvalm lengere :D er bare slapp og trøtt men heller det en gå og være kvalm og brekke meg hele dagen..

hør om legen kan skrive ut resept på Afipran jenter.. de funker..

jeg prøvde alt før begynte på de tablettene..

sea band,salt lakris,kjeks osv..det hjalp ikke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...