Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Forloveren min skal planlegge dette. Men siden vi MÅ ta det kvelden før bryllupet så må vi finne ut hva vi skal gjøre. Blir ikke så mye alkohol i bildet siden vi alle må være i fin form til neste dag og ikke blir det sånn skikkelig utdrikningslag men mer som en jentekveld. Men nærmeste venninner. Vi blir 4 stk. Har planer om å gå ut og spise men hva skal vi gjøre etter det? Kommer ikke på noe i det hele tatt.... Noen som har forslag?
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 da jeg var forlover valgte jeg at vi skulle på gårdsbesøk finnes mange fine gårder rundt om kring med forskjellige tilbud. veldig koslig. dagen ble avsluttet med et dildoparty. og selv om alle var edru ble dette veldig festelig og ikke flaut. poenget er vel å gjøre noe hyggelig sammen. hva med rebus. det kan jo være spørsmål i forhold til dere i jentegjengen ting dere har gjort sammen. litt mimring. i mitt bryllup fikk jeg masasje av mine veninner. alså ikke av en proffesjonell men veninnene mine gjorde så godt de kunne det var veldig behagelig.
Rampongi Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 SPA på dagen og middag på kvelden ja som du sier. Sitte hjemme hos en av dere i pysjen etterpå og kose dere, mums ned med masse gode kaker og godis. Evn noen leker.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 Gårdsbesøk var ikke dumt. Blir nok pysj med masse godt å gomle på hvis vi ikke finner på noe ja:)
Rampongi Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Gårdsbesøk hørtes koselig ut ja, finnes det noe aktivitetssenter i nærheten kanskje, som har litt sånn opp i trærne og sleng deg fra tre til halv fire og slikt, så er jo det gøy. Men passe seg så man ikke tråkker over eller noe annet litt uheldig sånn dagen før dagen.
Mrs Bad enkelt og greit Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #6 Skrevet 8. desember 2009 off ja, det hadde vært krise! hehe
WorkingMom - m/jente og gutt:) Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Jeg ville tatt noe kroppsbehandling, spa f.eks. Dratt hjem til en av dere, skravlet og mimret ( siden dere er så gode venner). Spist en god middag dere har laget sammen, evnt en skikkelig jentefilm og godis tilslutt:) Kommer ikke på noe annet i farten, men kanskje en liten aktivitet på dagen i tillegg til spa.
Puppeguri m/ 2 små dramaqueens Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 1. Spa- evt massasje til bruden, eller at dere selv kjøper inn ting som ansiktsmasker, hårkurer, fotbad, filer osv osv og lager hjemmespa:) 2. Går til fotograf og tar masse stilige veninne bilder- minne for livet, kan lage et album til slutt og gi til bruden? ¨ 3. Barkurs? 4. Dildoparty, hørt at det skal være kjempe kult 5. Gå i studio å spill inn en sang sammen:) 6. Lag rebus løype? forskjellig poster ute, der hun må gjøre forskjellige ting/gjette ting på hver post. 7. Lag konkurranse der det er lagt til 3 alternativer. Alle går selvfølgelig ut på å drite litt ut bruden;) Så må hun velge et av alternativene.. ha mange sånne 3 alternativer nedover da selvfølgelig 8. Minigolf Det jeg kom på i farten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå