OsloMor Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Dette gjorde jeg i fjor med stort hell, de ble seige og veldig gode:) Men husker ikke helt hvordan jeg gjorde det? Noen som vet og har lyst til å fortelle meg det:)?
Mammaen til Isak Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg lager de i kjelen jeg, altså alt sammen oppi kjelen... google oppskrift, så trur jeg du finner det
Mammaen til Isak Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 altså eggehvite,sukker og kokos oppi kjelen, varmes opp til seig masse og lager små topper på steikeplata, steker i 8-10 min avhenger av ovn
Mammaen til Isak Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Går litt fort når jeg lagrer hehe jeg pleier bruke melis i stedet for sukker, pluss litt vaniljesukker
OsloMor Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. desember 2009 Ok takk for svar:)! Men pisker du eggene før du har de i kjelen ? *rødmer av amatørtaktene*
Snilla med 3 skatter :-) Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 Jeg blander kokos, sukker og egg, alt i sammen, røres til seig masse over svak varme. Settes på platen som topper, stekes Desuten er det helt lov å ha litt hukommelsestap rett før jul :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå