Jada-har fire små Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 klarer snart ikke holde det hemmlig lenger, er så slitsomt å holde inn magen, passe på at klærne er vide nok osv... Kommer nok til å fortelle jobben det denne uka, så er det bare å slippe magen ut:) Flere som sliter?
sprellemor Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg kunne ikke lukke buksene mine forige uke, måtte gå med bredt belte og stor spenne for å skjule at den var åpen. Nå blir jeg 12 fullgåtte uker i morgen og begynte med mamma-bukser på søndag. Føler at jeg er 1 mnd større enn med første barn, hvis du skjønner. Ser skikkelig gravid ut. Og verre skal det bli :-)
nicki82 Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Har også litt vel rund mage til mine 9+3 dager... Har først trodd det er kun en kosemage, siden jg er førstegangsfødende, for magen er jo nesten helt flat når jg ligger... Sambo mente at livmoren min var lettere å kjenne når jg sto oppreist, og jg føler meg dårlig når jg holder inn magen, så kan nok godt hende at det skal være slik... Går konstant i vide bukser/tights og stor genser over...det er litt mer comfy og litt mindre avslørende slik : ) Men så gøy da
Gjest Bjørnen Collargol*gravid Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 jeg og har fått en skikkelig gravidmage. Er 9+6 i dag.... Uniformsbuksa er j... trang
Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ i magen Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Er 10+ med min nr tre og ser ut som jeg gjorde da jeg var 4-5 mnd på vei med første:) Har gitt opp og sagt det, var ingen vei utenom... Musklaturen slipper med en gang når man har vært gravid et par ganger før. tror det er dergfor jeg er så stor, for livmoren ligger fremdeles lavt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå