Gå til innhold

Julegave til 3 mnd baby

Anbefalte innlegg

Skrevet

hun har det meste fra storesøster. Huff jeg blir nesten litt gal. Må kjøpe noe

Fortsetter under...

Skrevet

Smokkesnor med navn fra Rockyourbaby.no, lekemadrass i gummi, smykke/armebånd evt. med navn, navnesmokker (om hun bruker smokk), pynt til vognen, andre ting hun evt. trenger.

Skrevet

En sånn leke fra Sprell ønsker jeg til lillemor også. En venninne har sånn til sin jente, og det er stor suksess når hun har den med hit, det samme i barselgruppa hennes.

Ellers ønsker vi

ullklær

badehåndkle

barne-cd

klassiske bøker (f.eks. Astrid Lindgren)

treleker

Skrevet

Problemet er bare at alle disse tingene har hun etter sin søster. Synes hun også må få noe nytt men ullklær osv kjøper jeg ikke får jeg vet hva hun får til jul. Siden jeg har sagt til besteforeldre osv at vi ønsker oss det til henne. Har nok klær også fra første mann.

Dåp er det snart så der får hun nok smykker osv.

Skrevet

Hvorfor må du kjøpe noe?

Hun får jo massevis av slekta vil jeg tro og hun arver ellers alt hun trenger.

Jeg har ei jente på 3 mnd som ikke får noe som helst fra oss til jul. Tror ikke hun merker det heller. Hun får nok av ting og tang og klær fra slekta og arver en del fra sin 6 mnd eldre kusine.

Vi har kjøpt en manduca bæresele, men den er nok mer til mor enn vesla ;) Vi gidder ikke å kjøpe noe bare for å kjøpe. Man sparer jo verden litt på miljøsiden ved å ikke sløse så mye også :)

Hva med et plan-fadderskap eller noe istedet?

Annonse

Skrevet

Føler at jeg må kjøpe noe men det trenger ikke bli dyrt og ellers er jeg enig. Jeg gidder ikke kjøpe noe bare for å kjøpe. Dette er bare for å få tips hvis jeg har glemt noe i forhold til alderen. Ikke at jeg tror det men lov å sjekke

Skrevet

Jeg har en på snart fire måneder og jeg har kjøpt han stonz, sånne myke sko til å ha på når han er ute. De er vind og vanntette, så han kan krabbe rundt på dem også. Men tenker mest på når jeg skal ha han i bæresele og han har dress på kroppen, da trenger han noe som varmer på beina. Så det er mitt tips :) Koster ca 400 kroner.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...