UnePune äntligen hemma! Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 For et par uker siden kjøpte jeg to ekstra plater til spisebordet vårt, men da jeg hadde montert den ene og skulle sette den på så jeg den ikke passa =( Ringte å forklarte dette og de fant ut at det bordet jeg har er ikke i salg lenger, og det går ikke å få tak i ekstraplater til det... Kjøpte bordet sommeren 2007 og ble lovet at det ikke skulle være noe problem å få ekstra plater til den senere. Dessuten har jeg jo sett samme bord og stoler på tilbud hos dem stadig vekk - men det var visst ikke helt lik! Spurte dem om det ikke kunne ordnes på noe vis(jeg tenkte på om det var noe jeg kunne fiske selv) hvorpå de sa de skulle komme til meg å se på det. I dag var de her og skrudde staga litt annerledes, likevel var det ikke helt passe med bordet - så jeg blei tilbudt halv pris på lemmene =D Kunne få pengene eller tilgodelapp. Veldig fornøyd! Super service!
mer enn bare mor Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 så bra du er fornøyd (blir visst ikke like mye respons på et positivt innlegg som på et negativt, men )
Gjest Sekretøsa Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Så flott! ) Vi har kjøpt sofa fra Bohus, og ikke opplved god service i det hele tatt, så det var fint å lese at det går ann )
Ranveig Risengrynsgraut Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 Det er så kjekt med uventa god service! Må benytte sjansen til å skryte litt sjølv i denne tråden, håpar det er greitt ) Etter eit besøk på Lie Nielsen på Lagunen var eg varm inni meg i fleire dagar. Lille tåler ikkje melk og eg spurte om dei hadde nokon melkefri lunsjrett. Det blei undersøkt men det var melk i alt. Eg spurte om dama kune lage til ei skjeve med skinke eller egg (det var melk i skinka og så då blei det egg). Då poppa det fram ei anna dame og sa at ho kunne gjerne lage til. Og 2-åringen fekk eit kjempeflott smørbrød med masse egg, tomat, agurk og andre grønnsaker. Og så fekk vi kjøpt litt meir egg etterpå då ho ikkje var mett. Det var ikkje berre det at dei laga til, det var det at det blei gjort med sånn glede og utruleg positiv innstilling. Det betyr mykje når ein stadig må spørre om spesialbehandling på slike plassar og blir mottatt med sukk og stønn fordi det blir ekstraarbeid... Er vanvittig sjeldan på Lagunen, men neste gong blir det definitivt eit nytt besøk hos LIe Nielsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå