Gå til innhold

Skuffelse ang kjønn..

nicless

Anbefalte innlegg

Hva synes dere om de som blir skuffet for at babyen ikke får det kjønnet de ønsket seg..?

Jeg synes det høres helt råttent ut..Synes det er rart noen kan få seg til å si noe sånt høyt!?

Jeg er så takknemlig for at jeg har fått barn.Jeg bry meg ikke om hvilket kjønn babyen har..

Tenk å fælt det blir å kanskje finne ut da!

Fortsetter under...

Gjest Bjørnen Collargol*gravid

Hehe, jeg tror at det mange flere som tenker det inni seg uten at de sier noe, men JA jeg synes det blir helt feil!

Vi er sjeleglad for den jenta vi har fått og hva som skjuler seg i magen min nå er likegyldig..... Håper bare at det er en/ei som blir frisk og sunn som søstra si!

Helt enig med deg nicless - dette med kjønn er heeeeeeelt uvesenttlig. Vi kommer ikke til å ville vite det før fødsel, og en fødselslege jeg snakket med mente at de som ikke visste kjønnet på forhånd hadde en størrre fødselsopplevelse enn de som visst ;-)

Har aldri spurt vi heller.Nyskjerrig som bare rakkern vettu,men ikke noe ønske om det ene eller andre kjønnet.Blir så lykkelig om vi enda en gang får et friskt barn...Det er jo sannelig ikke en selvfølge..Derfor kjenner jeg blodet pumper når jeg leser far eller mor,eller begge er skuffa over kjønnet..ARGH!Skulle ikke vært mulig :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...