Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Får noia av all fokuset som er på alkohol og prøving i avisene nå! Siste nye er at alkoholen som er vannløselig sprer seg gjennom all væske i kroppen og kan skade fosteret fra dag 1, at det kan gjøre at fosteret dør med en gang osv. Det er jo sant at det er mange flere med konsentrasjonsvansker osv, men det kan jo også hende at vi er flinkere i skolen til å se at elevene har problemer heller enn å la dem falle gjennom? Faktum er iallfall at jeg selv har en sønn med litt konsentrasjonsvansker (ikke mye), jeg får iallfall enda mer dårlig samvittighet nå, for de øllene jeg drakk før jeg visste om at jeg var gravid. (Han var ikke planlagt)(Jeg tok forresten en test den gangen, som var negativ, flere dager over ikm, men så viste det seg at jeg var gravid likevel)

Nå har jeg prøvd å bli gravid siden april, hadde to uker av og på alkohol de første pp'ene, men har ikke giddet i lengden. Men nå er det sånn at jeg nesten håper jeg ikke er gravid nå, siden jeg var på fest sist helg. Jeg er vel ikke gravid uansett. Uff... Skal aldri drikke mer...mellom el og ikm...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg var på julebord på lørdag... Koste meg med litt alkohol pga negativ test på morgenen!

Men jeg var visst gravid..skyggestrek i går på morgen og ettermiddag, positiv i dag.. Hadde en sa i natt..

Tror du ikke jeg skylder litt på meg selv???

Tenker.. hva hvis jeg ikke hadde hatt noe alkohol da.. Hadde spiren vært her enda da?!

Men hvor lenge skal man tenke sånn.....?

Er jo ikke sikkert det var det som forårsaket det!

Skal hvertfall ALDRI drikke en DRÅPE alkohol mellom el og ikm mer....!!!

Skrevet

Det er nok veldig forskjellige meninger om dette, og jeg dømmer ikke dem som drikker i prøvetiden.

Jeg drikker ikke så ofte alkohol til vanlig, så det er ikke et savn for min del ;-) Så lenge jeg prøver å bli gravid så dropper jeg alkohol. Skal jeg drikke, så får jeg gjøre det mellom TR og EL, det holder fint for meg. Men dette er jo opp til en hver å bestemme :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...