Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er sååå kvalm, har nesten ikke sovet i natt for føler jeg må spy bare jeg beveger meg.. klarer ikke å spise noe no heller. noen som har noen tips om hva som kan hjelpe?
M og Lykkeliten '10 <3 Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 huff stakkars. det er fryktelig kjedelig. men trøst deg med at det er et VELDIG godt tegn på at det er liv der nede. blei selv kvalm i uke 5 og det ble bare verre og verre og nå er jeg 6+5 og måtte i går komme meg til legen og få resept på Afipran som hjelper for meg. du kan jo prøve det. ellers funka grønne, sure epler for meg. var det eneste jeg greide og spise til tider. blei ikke mindre kvalm av det men da fikk jeg hvertfall i meg no. Trøst deg med at det som regel gir seg i ukje 12. går fort dit!! :) Masse lykke til!!!!
Meg,Vesla & Antonio:) + spire Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 takk for svar:) ja håper det gjir seg i uke 12.. kjenner en som fødte for 2 mnd siden å hun var kbvalm å spydde nesten hele svangerskape:( håper ikke det blir min sjebne også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå