Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Greier ikke å bestemme meg! Hva synes dere det fineste?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Kristin! (katta mi heter Carmen, det er et fint navn... på en katt;-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Carmen er bare fint hvis hun har et spansk etternavn. Carmen Jakobsen høres underlig ut. Jeg stemmer på Kristin.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #7 Skrevet 8. desember 2009 Navnet skjemmer ingen, sies det, så velg for all del det du liker best. MEN rent sosiologisk har du jo valgt omtrent diametralt motsatte navn. Der Kristin er et navn forbundet med ressurssterke jenter av voksne oppegående foreldre, jenter som gjerne kommer langt (Kristin Clemet, Kristin Halvorsen, Kristin Krohn-Devold) så ROPER jo Carmen tenåringsmor og, unnskyld uttrykket, white-trash (beklager). Hadde valgt Kristin.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 Dattra mi heter Carmen, og jeg synes det er et nydelig navn
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #10 Skrevet 8. desember 2009 Ingen av dem ;P Men må jeg si et så er det kristin..
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Eller Kristin Kirkemo! Beklager,kunne bare ikke dy meg. Det var ikke stygt ment,bare et anfall av dårlig humor:o)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #13 Skrevet 8. desember 2009 Carmen er fint hvis du utaler det riktig hvis ikke er det ikke et pent navn. Heller kristin da.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #15 Skrevet 8. desember 2009 Carmen er bare fint hvis hun skal jobbe på cigarfabrikk og omgås tyrefektere og soldater :-)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #17 Skrevet 8. desember 2009 Carmen betyr jomfruen fra Karmel' spansk betegn. på Jomfru Maria, betyr også 'sang' på spansk
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #18 Skrevet 8. desember 2009 Hva med Caroline - en slags blanding av de to Ellers syns jeg Kristin er finest - høres ut som ei søt jente, mens carmen er litt mer "drama". Bare mitt førsteinntrykk av navnene:) Jenta kommer nok til å kle det navnet hun får uansett:)
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #19 Skrevet 8. desember 2009 Takk for at dere sa meningen deres Nå er det bestemt at jenta skal hete Carmen HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå