Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer å kalle lillegutt i magen for Liam. Synes det er pent, enkelt, ikke for vanlig, ikke for sært, og internasjonalt..

Hva synes dere om navnet?

Vurderer også evt å ha med et mellomnavn, men synes det er utrolig vanskelig å finne noe bra. Forslag mottas med takk :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Liam er nydelig!

Liam Nathaniel

Liam Christopher

Liam Alexander

Liam Christian

Liam Elias

Liam Nicholas

Liam Olai

Liam Nicholai

Liam Sebastian

Skrevet

Jeg liker ikke Liam, synes det er et "halvt" navn. William er bedre.

Skrevet

Liker ikke Liam noe særlig. Vet ikke om noen som heter det, men får ikke så gode assosiasjoner i hodet. Ser for meg at Liam er en ramp - uten at jeg kan forklare hvorfor jeg tenker sånn. Men så er jeg kanskje mer glad i tradisjonelle og norskere navn - smaken er jo heldigvis forskjellig!

Skrevet

Da syns jeg "ligende" navn som Brian og Colin er finere....I samme gate som Liam...Ikke for vanlig, det er internasjonalt og rampe navn ;)

Skrevet

Jeg liker det ikke i hele tatt. Det er bare et halvt navn - William er bedre. Dessuten har det en pøbelklang over seg synes jeg ;-)

Skrevet

Jeg vet om en Liam Andreas....

Mulig jeg bare er rar og har snodige assosiasjoner, men jeg syns Liam er litt likt Lim... :o /

Skrevet

Liam er veldig fint, men vær klar over at det er ett navn som veldig mange begynner og bruke nå.. Kjenner to som nettopp har kalt gutten sin for det, og syns jeg ser det over alt inne på disse babysidene, så er du ute etter ett uvanlig navn, ville jeg nok styrt unna Liam om jeg var deg...

Skrevet

Synes Liam er tøft og søtt på en gang -et sterkt og flott navn :) Får assosiasjoner til Gallagher-brødrene, men det får bare være ;)

Liam Leander

Liam Lukas

Liam Matheo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...