Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei! Jeg lurer på hvilke symptomer dere har så tidlig i svangerskapet. Jeg er ca 5 uker på vei, men føler meg allerede kjempedårlig og lurer på om dette er normalt. Sterke menssmerter, svimmelhet, voldsom trøtthet, VELDIG mye luft i magen, tisser hele tiden, osv. Trodde slike ting kom litt senere i graviditeten?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

Jeg er omtrent like langt på vei som deg, og har mange av de samme symptomene. Ble veldig redd av de sterke smertene i magen. Men var hos legen i går som sa at det er helt normalt, smertene kommer av at det allerede nå begynner å presses sammen i magen. I tilegg til dårlig tarmfunksjon som gir luft i magen og det igjen gir smerter.

Håper du blir bedre snart :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

har bare ekstremt ømme pupper, trenger mer søvn, litt mer appetitt, tisser hele tiden, oppblåst. er i 6 uke. men venter på det blir verre;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde veldig ømme pupper, men det har blitt noe bedre etter at jeg sluttet med progesteron-tilskuddet.

Så blir jeg kvalm av og til, ikke gale, men bare sånn at jeg kjenner at jeg er litt uvel.

Så har jeg et enormt søvnbehov! Før som jeg lite og dårlig, nå sover jeg gjerne godt i tolv timer i strekk... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

 

Jeg er i uke 5, slik som deg. Jeg har mye de samme symptomene som deg; sterke menssmerter, litt småsvimmel nå og da, er veldig trett og sliten, har luft i magen og har ømme bryster.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. vet ikke helt hvor langt på vei jeg er (mest sannsynlig 4 eller 5 uker) men har ingen symptomer i det hele tatt! forrige gang hadde jeg ømme brystvorter og oppblåst mage..(endte med ma) kanskje jeg er så heldig å slippe billig unna symptomene?! hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for mange svar:) Jeg har blitt litt bedre nå. Ikke fullt så trøtt og ikke like sterke menssmerter, men fortsatt like oppblåst og treg i magen;) Håper på d blir bedre i 2. trimester. Man kan jo bli litt motløs av tanken på at man skal holde ut med alle disse plagene i mange mnd;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...