Gå til innhold

?Meg og lille snuppis?2MA,20pp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei :)

Hvordan går det med deg??? Har tanta kommet??? Så du hadde starta en ny ikm tråd :(

Her går jeg bare å venter... aner ikke om jeg har hatt el, men har hatt en god del murringer siden forrige uke. Har hatt masse sex så skal i allefall ha truffet om den har vært.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen tante her ennå, men regner med den kommer... Ingen symptomer bortsett fra bittelitt ømme bryster! Nå skal mannen og jeg reise ut på kafé, lille snuppis er i bhg så vi får litt tid for oss selv, det er godt da vi sjelden har barnevakt, kanskje 1-2 ganger i året, hehe! Ha en strålende fin dag! Klem fra

Skrevet

Så lenge ikke tanta har kommet er det håp. Krysser fingre xxxxxx.

Kos deg sammens med mannen :) Jeg skal ut på juleshopping før jeg skal på jobb i ettermiddag.

Klem

Skrevet

Syklusdag 27 og negativ test på morgenen i dag også - ikke så mye som antydning til en svak strek engang... Dro til legen og fikk satt sv.influensa vaksinen - så belager meg på at TR kommer enten i løpet av morgendagen eller fredag - men det kjennes ikke ut som om hun kommer eller er på vei engang... skulle bare ønske TR kunne komme nå, for jo fortere jeg får TR - jo fortere kan jeg begynne ny pp!!!

Herreguuuud - er jeg besatt eller er jeg besatt(!!), hehe - må prøve å snu trenden, for jeg tror ikke det er bra i lengden å være så babysyk og tenke baby, baby, baby hele tiden, men det er jammen ikke så lett å prøve å glemme det heller!!!

Men vet du hva Carina?? Jeg har tenkt på det at nå har vi opplevd 2 MA begge to - og jeg er sikker på at alle gode ting er tre!!! Neste gang blir det vår tur og da kommer spiren til å sitte - har stooooor tro på det!!!

Stoooor klem fra

Skrevet

Ja jeg har også bestemt meg for at alle gode ting er tre... Det må det bare være... Syntes det er mer enn no¨k å miste to ganger... Vet ikke helt hvordan jeg blir å takle det om jeg skulle miste en tredje gang. Men det skjer ikke!!! Man må være positiv :)

Er nå 3 uker siden utskrapinga og idag har jeg skikkelig mye og seigt utflod. Det hadde jeg sist jeg ble gravid også. Fikk det ca 5 dager etter el sist. Blir spennende å se... men skal ikke tenke på det...

Kjenner så utrolig mange som er gravide for tia... tror det kommer til å bli en skikkelig babyboom i 2010. Håper det året inkluderer oss....

Du fikk tatt svinevaksina ja, tenkte jeg skulle dra å ta den idag så var det gjort. De har jo begynt å vaksinere alle nå. Tenkte å drege med meg sambo, men han har vært småskuk i noen dager nå så spørs om jeg får han med meg. Dette er andre døgnet han sover... Jeg har vurdert å sykemelde meg, men blir å få dårlig samvittighet siden det er jul... Begynner å slite med nakken og hodepine. Minner meg veldig om betennelse jeg hadde for noen år siden.

Har du testa idag da??? Vet jo at du har testa tidlig før, men tenker jo at det treger jo ikke skje denne gangen... Holder motet oppe for deg da tanta ikke er dukka opp.

Klem :)

Skrevet

Og der kom TR ja, æsj... :-(

Skrevet

Så kjedelig da :( Men du har nå i allefall en veldig stabil syklus :) Håper du får en flott start på det nye året med positiv test og baby i september :)

KLem

Skrevet

Jeg krysser fingrene for oss begge to :-) Blir noen spennende dager for deg nå fremover da Carina! Gleder meg til å høre fra deg igjen... Ferdig med alle juleinnkjøp da? Er nesten ferdig selv, mangler to pakker ellers er alt i hus, både pakker og julematen. Tenkte å dra innom polet i morgen og kjøpe med meg litt vin til jula, skal nok kose oss selv om det ikke er noen spire i magen... Ha en riktig, riktig fin førjulstid og pass ekstra godt på deg selv!!! Stor klem fra

Skrevet

Og glemte å ønske deg riktig god bedring, både med nakken og alt sammen! Pass på å hvile deg litt og pass godt på deg selv!!! Stor klem fra

Skrevet

Ikke heolt ferdig med julehandelen nei. Har hans familie igjen, men det skal vi ta i helga. Vet hva vi skal kjøpe så går nok fort. Ellers er jeg begynt med julevasken. Har så mye jobb framover så er spent på om jeg rekker over alt. Gleder meg til lillejulaften når jeg er ferdig på jobb og kan sette meg i bilen å kjøre til Senja.Men blir bare til 2 juledag, da må jeg på jobb igjen. Ulempen med å jobbe turnus ja.... Satt å diskuterte det med sambo igår at den dagen vi får oss barn skal jeg finne meg en 8-4 jobb. Kanskje på en poliklinikk... tiden får vise...

Du får også ha ei fin førjulstid og kose deg kjempe masse i jula :)

Klem fra

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...