Gå til innhold

Da er det vel over for denne gang.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg begynt å blø bittelitt, så mensen er vel i marsj. Kjenner jeg blir litt lei meg nå- var forberedt på barn nr 3. Men får vel ta det som et tegn på at vi skal vente til minsten blir litt eldre.

Rart dette hvordan kroppen kan lure en. Jeg følte det virkelig på meg denne gangen at jeg var gravid, men den gang ei!

Var nok den lille 2 dagers blødningen forrige uke som satte meg litt ut av spill, pluss alle stikkingene. I dag er det lite murringer, kun stikkinger så er nok en ekstra hard blødningsmnd.

Får smøre med med tålmodighet å håpe at mannen ikke er for skremt, slik at vi om ca 1 år kan begynne å planlegge sistemann. Enn så lenge har han ville ha 2- dette gjorde jo håpet mitt ekstra stort denne mnd for han virket helt ok på at jeg kanskje var gravid!

Masse lykke til til alle dere prøvere og god jul :)))

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Huff! Den stygge tanta...!!! Kjedelig at det ikke ble noe for deg heller denne mnd.. :(

Men skal du vente 1 år med å prøve nå???

Huff det er lenge....!!!!

Får håpe dere går på en fantastisk smell neste mnd da ;)

Du har hvertfall to små fra før da :) Det hjelper vel litt!!

Merker jeg godt kunne hatt et barn og trøste meg med i dag..!! huff.. trodde ikke jeg skulle få sa.. man hører det skjer hele tiden, men man tenker at det ikke skjer med deg.. jaja!

Bedre lykke neste gang på oss begge :)

Skrevet

He, he takk for det superteam :)

Ja, akkurat nå føler jeg at jeg gjerne kan gå på en smell om ikke så lenge. Problemet hos oss er at mannen vil bare ha 2, mens jeg gjerne vil ha tre. Jeg har sagt vi skal legge ting på is og ta det opp igjen om 1-2 år når det hadde vært aktuelt med et tredje barn. Han er ganske bestemt på dette :( Så hadde vært ekstra fint med en liten glipp nå.

Minsten hos oss er akkurat fylt ett år. Og ja, det hjelper masse å ha to fra før :)

Vi har aldri planlagt noen av barna våre- bare vært heldige og funnet ut av graviditetene noen mnd hver gang vi har bestemt oss for å prøve. Minsten skulle begynne å lages i mai, men han satt allerede i feb :)

Bare vent, din tur kommer :) Ha masse sex og positive tanker. Tror det viktigste er å ikke stresse for mye- selv om jeg skjønner at det ikke er så lett. Krysser fingerene for deg at den sitter neste gang. Hold meg oppdatert da :)

Masse lykke til :)

God prøveklem

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...