Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg er så trist... Tårene triller ned mitt kinn.... gang på gang..... Jeg kan ikke noe for det.... De bare triller... Våknet i natt kl halv fire av de sterkeste magesmertene jeg har kjent noen gang!! Jeg fossblør... det gjør vondt.... positiv test... tårene triller... det gjør vondt... drømmen om augustbarn 2010 er borte... det er ute/på vei ut av min kropp... Tårene triller igjen... smertene er her enda.. smertene har vært der i hele natt... det gjør vondt.. nå sitter jeg her i sofan... ser på den positive testen... tårene triller igjen... dette her er helt forferdelig... Fått det bekreftet av legen og... det gjør vondt.... Legen vet hvertfall om det til neste gang.. det er bra... det var noe galt med fosteret.. derfor måtte det ut av kroppen... tårene triller igjen Det hjelper å tenke på det... Jeg vet hvertfall at jeg KAN bli gravid nå.. det er hvertfall bra.. et lite smil.. men det er så utrolig trist nå... huff.... tårene triller atter en gang... håper de snart slutter å trille.. de gjør vel omsider det.. men akkurat nå gjør det så vondt... jeg er så lei meg... når man har såååå lyst på barn... er det trist at det er borte.. Vel.. bedre nå enn senere i svangerskapet.. Godt det skjedde tidlig når det først skulle skje... Godt å få skrevet ned min frustrasjon... men hvorfor beit du deg ikke fast vakre lille spire..??? Huff.....
Luna har født. Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 STOR trøsteklem Lykke til videre...
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. desember 2009 Tusen takk!! Tar godt imot trøsteklemmen!!
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 8. desember 2009 #4 Skrevet 8. desember 2009 huff... dette var trist:( Sender deg en stoooooor trøsteklem!
Bringebærmamma 160611 Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Alle som har opplevd en SA vet hvor vondt det kan gjøre. Men jeg lover deg, det blir litt mindre trist etter hvert. Og sjansen for å bli gravid igjen er jo ganske stor. Stor trøsteklem sendes! *klem*
Elias,Emma&Sofia`s♥Mams♥ Skrevet 8. desember 2009 #6 Skrevet 8. desember 2009 En god trøsteklem fra meg å ♥ vet så godt hvordan du har det. Også er det ingenting som kan gjøres akkurat nå - du må bare få sørget nå Håper du komemr deg snart igjen - å at du blir klar for å prøve på nytt Klem!!!!!
Treningsmamma har født ♥ Skrevet 8. desember 2009 #8 Skrevet 8. desember 2009 God stor trøsteklem Lykke til videre God klem
Opsideisi-j5år+litefrø<3 Skrevet 8. desember 2009 #9 Skrevet 8. desember 2009 Sender en varm å go klem!!! Dem sier jo at d e stor sjangse for å bli gravid rett etter endt graviditet, så vi får håpe spiren sitter neste pp! Det er lov å være lei seg, få det ut, å tenk positivt vidre! Lykke til!! :)
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #10 Skrevet 8. desember 2009 Ja nå trillet ikke tårene noe mindre med disse fine ordene fra dere Tusen takk for alle gode ord og klemmer!!! Jeg er ikke på jobb i dag.. Jeg sitter hjemme å sørger! har mye smerter og, så klarer ikke jobbe heller! jeg vil nok tro det er letter etterhvert! Neste el er mest sannsynlig på julaften.. Så får se hvordan det går, skal feire i danmark med hele familien og bo i samme leilighet.. så blir nok ikke mest hopping i høyet der..Men vi drar kl 8 på morgenen den 22 da, så får kjøre på den 21 (kanskje på morgenen før vi drar også) og håpe de lever og svømmer fram til julaften! DA kan jeg jo fakisk få verdens BESTE julegave!! Men jeg har bestemt meg for å ikke "stresse" sånn denne mnd.. ikke teste etter el.. ikke tenke like mye på det og bare ta det som det kommer.. og heller teste på ikm dagen! Jeg gir ikke opp! Det er jo ganske vanlig å miste..! Jeg er så utrolig lei meg nå, tenker myyye på dere som har mistet mye senere i svangerskapet..! Huff! Men det er bedre at det skjedde i natt enn om det hadde skjedd om f.eks 4 uker til! Takk igjen for at dere er så skjønne Det hjelper!!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. desember 2009 #11 Skrevet 8. desember 2009 Uff... Jeg vet hvordan du har det! Jeg har mistet 3 ganger på rad, alle gangene i 2009. Første gang tvillinger 3 mnd på vei, andre gang i uke 10 og siste gang i sommer/høst fikk jeg svak positiv test i over 1 uke, mensen kom brått og kraftig 5 dager på overtid... Så du har min fulle forståelse! Ville bare gi deg en stor varm trøsteklem :-)
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. desember 2009 #12 Skrevet 8. desember 2009 En stor varm trøsteklem kommer fra meg også......
Carina har to små gull Skrevet 8. desember 2009 #13 Skrevet 8. desember 2009 Sender deg en stor og god klem....
annemarg81 Skrevet 8. desember 2009 #14 Skrevet 8. desember 2009 Uff, dette var trist! Tenkte på deg i sta og lurte på hvordan det gikk, også lese jeg dette. Nei, det er så urett ferdig! Men som du sier at vet du ihvertfall at du kan bli gravid. Fikk tante besøk i dag jeg, så da gikk det ikke denne mnd. Vi får håpe på bedre lykke neste mnd ;o) Med positiv test og spire som holder seg fast i ni flotte mnd )) Lykke til og kos deg i jula ))
Superteam GRAVID <3<3<3<3 Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #15 Skrevet 8. desember 2009 Takk igjen for alle gode ord, tanker og klemmer Godt jeg har bim på en dag som dette Så satser vi på at det går bedre neste pp for alle Har fått svelgt det litt nå! Prøver å tenke positive tanker rundt det!
Gjest Skrevet 8. desember 2009 #16 Skrevet 8. desember 2009 Jeg blir så innmari trist på dine vegne. Det er jo så urettferdig. Hvorfor blir man gravid for så å miste??? Man blir jo så engstelig og redd av slikt.Da vil man jo ikke slappe så godt av neste gang man blir gravid. Skjønner hvor vondt du har det nå. Men tenkte som deg da jeg mistet, at det er bedre det skjedde så tidlig i svangerskapet. Jæ.... ig vondt er det uansett. Sørg vennen,få det ut,gråt og tillat deg å være lei deg. er ikke bra å stenge det inne iallefall. Sender deg en stoooor og varm trøsteklem. Håper det blir en fin adventstid og jul for deg til tross. Varme tanker til deg;)))
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå