Gå til innhold

Quinny freestyle

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da regner jeg med at du er klar over at den blir stor sammenlagt, en er bred mellom bakhjulene så den ofte ikke komme fram der andre vogner gjør det, at både bagen og spotsdelen er liten, samt at den er en skikkelig veltepetter.

Aner ikke hva den koster, men den er billig og det er det en grunn til.

Vet ikke hvor mye den koster i Sverige, men har sportsvogna selv, og kunne ikke vært mer fornøyd:) Ja, den har veltet, men det var rett og slett fordi jeg hadde for mye på styret. Nå velter den ALDRI, rett og slett fordi jeg vet hva den tåler av vekt. Skal defintivt ha bagen når nybabyen kommer i juli=) Betalte forresten 2200 for den på salg=)

Anonym: Jeg er enig i at vognen er litt for brei med bakjulene, men bortsett fra det er jeg ikke enig i det du skriver. Veltepetter? Jeg har aldri klart å velte min vogn iallefall, aldri vært i nærheten heller. Vi var på hurtigbåten engang, og der var to vogner som sto ved siden av hverandre; min freestyle og en simo kombi. Simoen veltet.

Har hørt noen si at vognen kan være mer ustødig hvis man bruker den forovervendt, men det gjør ikke jeg - så jeg aner ikke hvordan den er da. Synest ikke den er spesielt liten heller, min datter på 20 mnd har god plass i den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...