Gå til innhold

B runlig utflod og legetime i dag..angst..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har hatt litt brunlig utflod i to dager nå og har derfor fåt ttime til lege. Blir jeg bare henvist til UL ved sykehuset eller skjer det også noe på legekontoret? Vil ikke ha noe GU der....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det går helt sikker kjempebra :-)

Det er veldig mange av oss som har hatt brun utflod en eller flere ganger i svangerskapet og for de aller, aller fleste er det ikke noe galt!

Det er mulig de vil gjøre det på legekontoret, men dersom du ber om å bli henvist videre blir du sikkert det. For min egen del så tar jeg aldri gu på legekontoret pga jeg er litt komplisert og jeg krever da spesialister!

Lykke til :-)

Skrevet

uff, er i samme situasjon som deg med brunlig utflod i noen dager nå. skal heldigvis på ul privat imorra tidlig. er sååå spent....

Skrevet
:) d ble da vel alltids GU på legekontoret igjen ja... hærlig gitt... Ble henvist til svangerskapspoliklinikken i morgen - virkelig bra start på svangerskapet. Mne får i hvert fall UL så jeg vet om hjertets slår eller ikke.. Blir da ev mye oppfølging dette sv.skapet. Hadde alvorlig SF sist graviditet.. Så da får jeg bare grue meg til i morgen samtidig som jeg trøster meg med litt ribbe :)
Skrevet

masse lykke til til deg. da skal vi på ul begge to imorra tidlig. blir spennende å se åssen det går. du får si ifra etter du har vært der, så skal jeg gjøre det samme :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...