Igjenallerede!! Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har hatt elveblest som en reaksjon på antiobiotika tidligere. Det ble borte med Zyrtec for så å komme tilbake etter noen uker, og bli i ca 6 mnd. Nå er jeg i uke 9 og har plutselig fått dette igjen! Klør over hele kroppen. Noen som har hatt dette i forbindelse med graviditet? Kan det være pga hormoner? Er forferdelig plagsomt, skal til lege på torsdag, så håper jeg kan få noe for det..
Bolle i ovnen [HØYGRAVID] Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Ja, hadde sånn jeg også. Var vel i uke 5-6 jeg var på mitt verste med kløing, nå er det borte. Tror det er hormonene.
Canari Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 Jeg klør veldig på leggene og på ryggen, jeg har tenkt at det kanske har noe med endring i blodgjennomstrømingen å gjøre.
Igjenallerede!! Skrevet 8. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 8. desember 2009 ja, kanskje det har noe med ending av blodgjennomstrømming å gjøre. Merker at jeg er mye varmere av meg enn jeg har vært tidligere. Fryser ikke på bene lenger... Men føler det er noe mer enn varmeutslett, det blir vablete. Det er vel disse hormonene som sørger for endel forandringer:) Må vel bare holde ut!
ingendansparoser Skrevet 8. desember 2009 #5 Skrevet 8. desember 2009 Jeg har klødd intenst i ukesvis, verst om morgenen og i hodebunnen. Det har blitt ekle kviser under håret. Legen mente det bare var hormoner, og kunne gi meg kortison. Jeg sa nei, takk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå