Gå til innhold

dere som temper....pliiis hjelp meg litt..!!! (Litt detaljer hehe)

Anbefalte innlegg

Skrevet

er på dag 17 og da steg tempen ennå mer (36.27), i går var den på 36.21 og likeså på dag 15......har jeg el nå eller er det egget som slippes? I forhold til den stipla linja jeg tegner opp, så er streken på vei oppover....trodde tempen skulle dale litt når el var unnagjort. Trodde jeg hadde litt peiling, men nå ble jeg stresset. Har som regel 28 dagers syklus, med el ca dag 14. Denne ganga kom det masse slim som begynte faktisk dag 9 og slutta dag 13-14...tror det er el slim for det kom maaaassse, men ikke helt sikker siden det kom så tidlig.

Er det lurt å ha sex igjen i kveld, eller er det toget kjørt? Hadde masse av det i hele helga hehe;)

På forhånd takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er etter EL at temp stiger. Det varierer fra person til person hvor mye temp går opp etter at EL er overstått.

Temp fra mens til EL kan variere, og temp fra EL til IKM (perioden fram til mensen igjen) kan og variere.Du må se på helheten på grafen, og ikke bare på temp dag for dag. (Hos meg variere temp fra mens til EL fra 36,1 -36,4, og temp fra EL til IKM variere 36,4 - 36,8. Men hva tempen ligger på varierer veldig fra person til person).

Slimet som du viser til er helt sikkert EL-slim. EL-slim kan godt komme noen dager før EL fraktisk skjer.

Gå inn og les på www.persnille.no

Der finner du alt om temp, el-slim og mere til ;-) lykke til.

Skrevet

OBS: jeg mente: www.pernille.info

Hvor fikk jeg adressa over fra mon tro...................?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...