Sjakai Skrevet 8. desember 2009 #1 Skrevet 8. desember 2009 Nå er pillene kastet i søppelet for en god stund fremover, og jeg og sambo ser frem til å prøve på å få en liten en. Jeg har pcos og har brukt p-piller i 7-8 mnd slik at eggstokkene skulle få "hvile" seg og kroppen få en litt mer normalisert hormonbalanse. Da jeg var hos gynekologen i vår sa han at jeg har størst sjangs for å bli gravid de første 2-3 mnd etter p-pilleslutt. Så får vi se da! det ville ikke bli enkelt sa han, men etter denne pillekuren går det kanskje greit likevel:) Det nytter hvertfall ikke å ta bekymringene på forhånd. Vi stresser ikke med saken og satser på at det skjer når tiden er inne Men veldig spennende å sette i gang da
mamman til Anna07_4.mars.2012 Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 velkommen skal du være og masse lykke til;D klem fra
GuttemammaTilTo Skrevet 8. desember 2009 #3 Skrevet 8. desember 2009 velkommen og lykke til med prøvingen!! så flott at du allerede før prøvingen vet at du har pco, veldig mange finner ikke ut av det lenge etter at de har begynt prøvingen, så dette går nok bra skal du se! kos deg i tiden fremover! det er spennende har du barn fra før?
Sjakai Skrevet 9. desember 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. desember 2009 Hei hei og takk for gjestfriheten Ser frem til å dele tiden her inne med mange flotte mennesker som har det samme målet; nemlig å få barn Fra før har jeg en datter på 9 år. Samboeren min har to gutter på 6 år og 10 år. Så vi er i utgangspunktet en stor familie, men ønsker likevel å få en liten en sammen Gleder oss kjempemye, og det som varmer mitt hjerte er at sambo er supergira. Vi hadde ikke gjort dette om vi ikke var 110% klar begge to. De barna vi har fra tidligere forhold var ikke planlagt. Jeg var 17 da jeg fikk jenta mi, han var 22 da han ble far første gang. Vi kunne aldri vært foruten barna vi har, men det føles inderlig godt å faktisk planlegge å få en til...å vite at dette er noe begge vil og som begge gleder seg utrolig mye til
Gjest Skrevet 9. desember 2009 #5 Skrevet 9. desember 2009 Velkommen skal du være! Jeg er ganske ny her selv og jeg synes det er veldig hyggelig her inne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå