Gå til innhold

NOEN SOM HAR FØDT NORMALT ETTER EN KEISERSNITT??

Mars78

Anbefalte innlegg

HEI jenter.Jeg har to barn.Førstemann ble født normalt men andre ble forløst med keisersnitt.Det ble et hastesnitt,da sykehuset sendte meg hjem og jeg holdt på å miste babyen min:(De mente at fødselen ikke var i gang,men fødselen hadde da stoppet opp han hadde nesten null puls da jeg etter mange timer kontaktet sykehuset på nytt.Jeg kunne miste han:( Selv om det har gått 5 år,klarer jeg bare ikke å glemme denne episoden.Dette skjedde på Ahus på Lørenskog og aldri mer samme sykehus.Nå er jeg 3.gangs gravid i uke 13,og er livredd at dette skal gjenta seg.Klarer jeg å føde normalt eller blir det en ks igjen??Jeg er så livredd om å ikke klare det.Er det noen med erfaringer?Noen som har født normalt etter en ks??Vær så snill og kom med noe råd.Holder på å bli gal:(

Fortsetter under...

Jeg fødte vaginalt etter et keisersnitt. Nå gikk ikke det så lett, men det hadde ikke noe med keisernsnittet å gjøre. Om jeg skulle få et barn til, ville jeg til tross for denne vanskelige fødselen prøve å føde vaginalt. Jeg har opplevd å føde helt greit før keisersnittet(som ble ks fordi barnet hadde gått feil inn i bekkeninngangen og satt fast). Vil tro du kan få god oppfølging, slik at du kan være så trygg som mulig før denne fødselen! Lykke til!!

Svigermor fødte min samboer med katastrofekeisersnitt, da han holdt på å bli kvalt av sin egen navlestreng. Nestemann kom på normalt vis. Det gikk veldig bra, han kom ut på bare etpar timer, og alt stabiliserte seg fint etterpå.

Av fødslene sine er hun mest fornøyd med keisersnittet sier hun, fordi hun da ikke kjente noe smerter; på en annen side var det å bli dopet ned, mens legene frykter for barnets liv også noe av det mest traumatiske.

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...