Gå til innhold

Må dessverre takke for meg

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg vet akkurat hvordan du har det nå, det samme skjedde med meg også. En MA for ca 14 dgr siden (har bare ikke orket å skrevet her inne og takke for meg før nå).....og det viste seg å være to, tvillinger.

Er helt for jævlig, men tenker på at det var bedre at det skjedde nå enn om to-tre måneder, samt at når slikt skjer, så er ikke fostrene levedyktige....desverre. Men trist er det uansett.

Så, takker for meg jeg også, ønsker deg lykke til videre-måtte dere prøve igjen (det skal vi), og jeg krysser fingre.

Til dere andre - lykke til videre.

Det var leit å høre! Jeg har hatt blødninger og er veldig spent på ultralyden i morgen. Blødningene begynte for ca 14 dager siden, da fikk jeg ultralyd som viste ett hjete som banket. Men siden jeg har fortsatt å blø litt, får jeg en oppfølging.

Annonse

Takk for trøstende ord. Jeg var på ultralyd når jeg var 11+2, men fosteret hadde nok vært dødt i ca 1-2 uker. I morgen skal jeg på ny ultralyd for å se om alle restene er borte(tok cytotec på søndag), ellers blir det utskraping. Håper det ikke blir det, for jeg har sykehusskrekk og er kjemperedd for narkosen.

Ønsker dere alle lykke til

Klem fra Laila

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...