Gå til innhold

litt bedre men ikkje 100 prosent

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei. eg har hatt alvorlig alvorlig svangerskapsdepresjon og fødselsdepresjon. men no 1 1/2 år senere er eg bedre MEN fortsatt deppa. eg merker at etter depresjonene er eg blitt mye snillere og mer empati for folk, men samtidig er det litt negativt for det gjør at eg ikkje greier å tenke på meg skjøl som eg gjor før og blir ikkje så fort bedre, tar på meg andres problemer og det gjor eg ikkj før..koffor er det sånn? har på en måte forstått mer at andre har følelser osv og. viste det før og men ikkje i så stor grad at eg tok det over meg. merker at eg føler og at eg ikkje helt fortjener å tenke på meg skjøl. har fortsatt "rester" av depresjonen og fortsatt litt sånn ute av meg skjøl følelse men eg greier å tenke klart. men eg sliter i forhold til andre, føler meg aldri snill nok og føler meg veeeldig egoistisk sellom eg ikkje er det. kan det være at eg har blitt masse verbalt mishandla og blitt kalt masse stygge ting?? eg vil på en måte ikkje oftre meg skjøl for andre, derfor er eg litt redd for å bli "for snill. føler egoet mitt er veldig skada. eg må jo tenke på meg skjøl for å overleve, men fortjener eg det? eg e i tillegg litt redd siden eg er aleine. og redd for å ikkje greie skulen for har MASSE fravær. så har en del bekymringer. i tillegg til at eg føler at eg ikkje fortjener å ha det bra og at eg ikkje er noe verdt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...