Anonym bruker Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 hvordan utartet det seg, med symptomer etc.? og hvor gamle var de da dere begynt eå merke det?
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Nå er min sönn seks år og har "mild" autisme. Man kan vel ikke akkurat si det, men bare for å gi ett bilde på hvor han ligger. Han har alltid värt krevende, men det var vel först rundt 1,5 år at han ble veldig krevende. Han hylte og skrek i butikker, åpen bhg og andre uoversiktlige steder. Helt fram til han var fem år så radet han biler i stort sett all sin lek. Han var opptatt av rutiner, hadde vi gjort noe en gang så skulle det alltid väre sånn. Han pratet veldig lite (hadde språket, men kommuniserte dårlig), og bare med utvalgte personer som nesten bare innebar meg og min mamma. Var alltid litt utenfor i bhg. Veldig redd for "ukjente" ting. Tross dette ble han hele fem år för vi tok kontakt med bup. Men da gikk det fort og kort tid etterpå hadde han autismediagnose.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå