Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 7. desember 2009 #1 Skrevet 7. desember 2009 Er det noen som vet hvor det er best å få tak i mammaklør i store størrelser? Ikke for dyrt heller håper jeg? Er bare 9+4 i dag, men regner med at det ikke er kjempe lenge til jeg ikke lenger kan bruke buksene mine.
Anonym bruker Skrevet 8. desember 2009 #2 Skrevet 8. desember 2009 Jeg aner jo ikke hvor du bor eller hvor stor du er, men i Bergen er det en butikk som heter Mammashop hvor de selger mammajeans fra New Life og Vilja som går opp til størrelse 54/56 tror jeg det var. De sender også. De har ikke disse buksene i nettbutikken, men hvis du ringer eller sender en epost så hjelper de deg gjerne. Andre butikker som selger disse merkene har kanskje også de modellene. Jeg valgte likevel å bestille bukse fra Motherhood. Buksa jeg bestilte var mer slik jeg ville ha den (de fra mammashop hadde "jeansmage", jeg ville ha "tøymage") og den ble faktisk billigere selv med masse porto. Motherhood.com har ok bukser, men personlig så synes jeg overdelene deres er litt "kjerringaktige". Jeg bruker fortsatt overdeler jeg hadde fra tidligere og håper at de holder også de siste 2 månedene. Men her finnes det jo masse fint både på Lindex/KappAhl og Zizzi som også kan brukes under graviditeten
Anonym bruker Skrevet 9. desember 2009 #3 Skrevet 9. desember 2009 Jeg er en str 52, og jeg kjøpte svart bukse fra H&M sin mamma avdeling (strl XL)som satt kjempe fint! Jeg bestilte meg også en jeans og en svart fin bukse fra mammahuset. Jeg brukte vel mest tights (som er såå digg) og buksa fra H&M gjennom svangerskapet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå