Gå til innhold

Hvilke symptomer har dere som venter på positiv test?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her har jeg hatt en blødning i forrige uke (festeblødning?), magen er løs/hard, trøtt, hormonell, oppblåst, stikkinger frem til i dag.

Har IKM i dag- hatt masse murringer og en bitteliten flekk med brunt utflod. Får håpe dette ikke er tante rød sin ankomst.

Tok en test tidligere i dag (ikke morgenurin)- men den var negativ.

Kjenner jeg begynner å bli lei og psykisk sliten av å vente. Er virkelig ikke god på det.

Hva med dere andre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

INGEN:-(

Er kjedelig å vente ja!

Prøvd lenge?

Skrevet

Nei, er egentlig ikke prøver ennå.. men jo mer jeg tenker på det, jo mer lyst har jeg på at den sitter. Men syntes det er litt skummelt også.

Er jeg gravid er dette min 3 graviditet på 4 år :)

Du da?

Skrevet

Stemmer,var det du sa;-)

Er ikke dårlig å bli gravid 3 ganger på 4 år da!

Har prøvd 1 år nå.Brukte 2,5 på første.

Blir nok vår tur etter hvert:-)

Er nok ikke tanta som kommer på besøk til deg,så ikke fortvil.

Klem

Skrevet

Hei.

Jeg har det litt som deg Cath.... Har bare prøvd 1pp, og nesten ikke det en gang, men er skikkelig utålmodig. Nå kjennes det ut som TR kommer i dag, så da erklærer jeg pp2 i gang. Skal gi ALT denne pp.

Lykke til.

Skrevet

Jeg kan vel ikke si at jeg har noen syptomer sånn sett.

Dette er den første syklusen hvor jeg ikke har hatt både ømme pupper, kvalme og oppblåst mage.

6 DPO hadde jeg intense stikkinger på venstre side av livmoren som strålte videre opp helt til under brystene. Jeg er nå på 10 DPO og har litt oppblåst mage på kveldene og hard/løs mage bare.

Lykke til alle sammen! Håper alle kan få en kjempe flott julegave i år! En sterk og klar positiv test.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...